Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

garbitcha

De mageløse majmødre og deres buttede bebser - 2011

Recommended Posts

abc123

Chimps: Den bog må jeg vist hellere lige få lånt og læst lidt i... Men sidde 6 stive timer ved siden AL mens hun sover.. Det gør jeg altså ikke... Det har jeg altså for meget ild i røven til....:lol: Tror også AL sover fint på ryggen, især når hun nogen gange kan tage op til 8,5 time om natten... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chimaphila
Altså ligesom større børn gør til gymnastik hele vejen ned af en rullemåtte?:gruble: (Eller ned ad en bakke :-D)

Jah. :-P Det giver vist barnet fornemmelsen af hvad der skal til for at rulle. Som regel får de nemlig nemt benene op og drejet ryggen om på siden, men det der mangler er at få armene op over hovedet så det er til at komme rundt.

Det her er Birk ca. 6 måneder:

Chimps: Den bog må jeg vist hellere lige få lånt og læst lidt i... Men sidde 6 stive timer ved siden AL mens hun sover.. Det gør jeg altså ikke... Det har jeg altså for meget ild i røven til....:lol: Tror også AL sover fint på ryggen, især når hun nogen gange kan tage op til 8,5 time om natten... :D

Jeg er såååååååå misundelig...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chimaphila

Åååh ej hahahahaha, nu kom jeg til at kigge på nogen af de videoer med Birk vi har lagt på youtube, og jeg bliver simpelthen nødt til at dele den her med jer.. jeg er helt flad af grin.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Britsher

Hej Piger!

Ih, jeg er så glad i dag! SP har været her, og jeg har nu fået forklaringen på, hvorfor Ane ikke har taget så meget på. Det er fordi hun er vokset i længden! Hun er vokset 7 cm. henover sommeren! 7! Hun havde også en teori om, at det godt kunne værke lidt i et lille barn, at vokse så hurtigt, og at det måske er derfor hun har været lidt pylret og haft skrigeture. Hvad tænker I om det?

Nu er hun 62 cm lang, 39,5 om hovedet og vejer 5 kg. lige ud.

Jubi!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Meeseling
Hej Piger!

Ih, jeg er så glad i dag! SP har været her, og jeg har nu fået forklaringen på, hvorfor Ane ikke har taget så meget på. Det er fordi hun er vokset i længden! Hun er vokset 7 cm. henover sommeren! 7! Hun havde også en teori om, at det godt kunne værke lidt i et lille barn, at vokse så hurtigt, og at det måske er derfor hun har været lidt pylret og haft skrigeture. Hvad tænker I om det?

Jubi!

Jeg tænker at det må være drønhårdt arbejde at vokse så meget hele tiden, som de skal når de er så små!

Så det lyder meget rimeligt i mine ører, at det er det der har været med hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sulajmapigen
Hej Piger!

Jubi!

Så fin en størrelse:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sulajmapigen

Vi har også haft SP idag til forsinket 8 ugers besøg. Theo er 9 uger nu:)

Han er også groet en del, han er nu 63 cm, vejer 6,5 kg. og hovedmål på 41,5 så han er en stor men velpropertioneret dreng. Hun roste ham rigtig meget over hans opmærksomhed og lethed til smil på trods af vi måtte vække ham da hun kom og så fortalte han er masse (altså pludrede) så hun synes han var en rigtig charmør:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tanker_Alia

Sikke en fin tråd!! :klap:

Her går det op og ned. Det ene øjeblik synes jeg det hele fungerer - det næste er jeg ved at smide håndklædet i ringen.

Natten i nat var :boo: Ammede hende til nat kl 21 - og så igen ca tider; 23,01,03,05 og inden hun blev puttet ud i barnevognen 7.45. Gaaab. Har sovet af h-til. Mit hoved dunkede og mine skyldrer/nakken føles som bly. Mine brystvorter er røv ømme af noget trøske(tror jeg) vi også kæmper med og så indehaver af en begyndende mælkeknude (kun nr 3 på 1.5 uge :rulle: )

Og Bella der igår kun ville sove max 1 time ad gangen i vognen.

Omvendt har vi haft dage hvor Bella bare trives og hygger og sover godt. Spiser, leger og sover to+ timer i vognene. Og den anden nat hvor hun fik natamningen kl. 21.20 og først meldte sig 03.40!! :o

Ja så op og ned.

Kan se i snakker om at ligge på maven. Vi har heller ikke fået øvet det meget: Slet ikke da jeg havde den store hjemme to uger! Men vi er på den igen. DOg har Bella holdt sit hoved ret fint helt siden fødsel. Og vi bærer hende en del liggende på maven på vores arm. Jeg ligger hende også på maven hen over mine ben når jeg sidder med hende og lige skal hjælpe storesøster med dit og dat.

Inspireret af jer, kom hun lige hen og ligge på sofaen hvor jeg lige stjal lidt billeder - dem deler jeg lige :lun:

Ligger hende også på maven ind i mellem i kravlegården. I søndags rullede hun så pludselig om på ryggen - jeg så det ikke. Men det må hun jo have gjort :D - Det kan man også 'nemt' fumle sig til. Lige pt ruller hun stort set hele tiden om på den ene eller den anden side når jeg ligger hende på ryggen - også på puslebordet :rulle::lun:

Og så er det en god ide det med at skrive alder på! :gogo: Så skal man bare lige se om man kan huske rundt i det. lol.

Ellers går det nok i det store hele godt herhjemme. Manden og jeg trives og har faktisk ikke haft et bedre sexliv end vi har for tiden. Det er skønt. Jeg er stadig mega træt af kondomer og ser frem til (!?!?) at få lagt spiralen sidst i august.

På søndag skal vi have barnedåb i telt i haven og vejret tegner ikke for godt.

Jeg er totalt bagud med organiseringen og er lidt stresset omkring det. Nok primært fordi jeg mangler overblikket. Alligevel lader jeg dagene gå og gå og tiden nærmer sig.

- Mon ikke det går trods alt. Posten er lige kommet med lidt sager til Kagen. En prinsessekrone-udstikker og lidt fondant til den dovne! Satser på hindbærmoussefyld og hvidchokoladecreme med daim. :gruble::savl:

Og så må jeg hellere få læst lidt op rundt omkring på debatten :)

/Tanker

(Bella - 12 uger)

post-116322-1394005337693_thumb.jpg

post-116322-13940053377451_thumb.jpg

post-116322-13940053377776_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sulajmapigen

Nøj Tanker hvor er hun altså en lækkermås:love:

Herhjemme går det også op og ned med sovningen. Igår sov Theo stort set ikke hele dagen, tilgengæld sov han fra 22 til 4 hvor han fik lidt at spise(og jeg mener lidt for det var noget med 3 sut og så sov han igen) frem til 6.30.

Ud i barnevognen kl. 8 hvor vi måtte vække ham 9.30 da SP kom (men der havde jeg altså rokket den en del gange inden) og så ud igen i barnevogn kl. 10.30 og der er han så endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tanker_Alia

Åh ja - rokke vogn. Det gør vi meget i :rulle: Men det bliver jo bedre :) .... en dag.... lol :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites