Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

garbitcha

De mageløse majmødre og deres buttede bebser - 2011

Recommended Posts

sulajmapigen

Åh, sødeste Gar :ae: hvor er jeg ked af det på dine vegne.

Vi er jo først lige startet på dele børn. Det her er min første uge uden unger og jeg rocker savner dem. De kommer hjem i morgen og jeg glæder mig. Men når det er sagt så har jeg også nydt min alene tid.

Du må altså rigtig gerne læsse af hos mig, og spørge ind til alt muligt, måske kan jeg hjælpe men måske vil det hjælpe bare at vide du ikke er alene om at skulle have dele børn.

Du kan bare pb mig her eller på fb (er vi egentlig venner på fb :gruble: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sulajmapigen

Glædelig bagjul skønne mødre :kys:

Har i haft en god jul?

Min jul var uden børn, det var hårdt men jeg formåede at have en ok hyggelig jul trods alt. Selv om jeg savnede drengene og rigtig gerne ville have været sammen med dem og delt deres glæde og spænding så var det nu faktisk rart at have en voksen jul uden stress og jag og børn der plager om gaver og hele gave ræset.

Jeg fik dem hjem 2. Juledag og de har fået lidt gaver fra min familie og veninde og idag kommer de sidste gaver nok frem og så er julen også helt slut.

Jeg pakkede julepynten ned igår til Theo's store utilfredshed, han mener at det skal stå fremme hele vinteren.

Ellers så skal vi bare slappe af og hygge os frem til fredag hvor det er aflevering til deres far. Ingen stress og jag, bare ferie og afslapning. Det bliver dejligt

Jeg håber i har det godt alle sammen og så vil jeg da bare slutte med at ønske jer alle et godt, glædeligt og lykkebringende nytår :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Meeseling

Hej d'damer

Hvordan står det til rundt omkring i landet? 

Her er jeg på vej ind i sidste måned med barsel, det er bare gået hurtigt anden gang! 

Axel er verdens bedste storebror, ham elsker bare baby, og kysser og krammer ham, og deler sit legetøj, store sager ;)

han er vild med lego og plusplus, og kan bygge ret imponerende ting. Han er oftest glad og udadvendt og snakker nærmest ustandseligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites