JEGELSKERROBBIE

Har i prøvet en "Dermaroller" til fjernelse af akne ar?

Recommended Posts

JEGELSKERROBBIE

Har nogen af jer prøvet en Dermaroller til fjernelse af akne ar? Jeg har nemlig fundet denne annonce på Trendsales, men jeg ved ikke helt om jeg tør håbe på at det virker? Den kan også bruges til strækmærker, men da jeg ikke har det, så skal den blot bruges til lidt akne ar.

Se link: HAR DU GRIMME-AKNE AR ?: vare på Trendsales - Gør en god handel i dag

Håber i kan hjælpe mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Sådan en har jeg aldrig hørt om før, men det ser meget spændende ud og giver i pricippet god mening. Jeg har selv været på jagt efter remedier til reducering af ar. Jeg har en del aknear samt en del ar efter diverse styrt og fald. Hvis du køber den, ville det være rigtig dejligt med en anmeldelse her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bridgit_Jones

Der findes flere anmeldelser på youtube, hvis du ikke allerede ved det:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JEGELSKERROBBIE
Sådan en har jeg aldrig hørt om før, men det ser meget spændende ud og giver i pricippet god mening. Jeg har selv været på jagt efter remedier til reducering af ar. Jeg har en del aknear samt en del ar efter diverse styrt og fald. Hvis du køber den, ville det være rigtig dejligt med en anmeldelse her.

Ja ikke? Jeg blev nemlig også helt fristet, da jeg så at man kunne få sådan noget :)

Jeg fandt lige dette :)

VIGTIG ADVARSEL DERMAROLLER TIL HJEMMEBRUG

Det er måske meget rart lige at undersøge inden man går i sving.

Men spændende lyder det!

Ja det har du ret i, jeg må nok hellere lige undersøge det lidt mere inden jeg køber en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu
Ja ikke? Jeg blev nemlig også helt fristet, da jeg så at man kunne få sådan noget :)

Ja det har du ret i, jeg må nok hellere lige undersøge det lidt mere inden jeg køber en :)

Fik du købt en?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Som skrevet tidligere i tråden har jeg længe været på jagt efter produkter/remedier, der kan gøre min hud pænere. Jeg har små aknear og en del andre ar. Min hud er generelt ujævn, har mange hudorme, er let rødmosset og har store pore. Jeg har afprøvet mange ting, men intet har afhjulpet problemerne det mindste.

Jeg har, efter jeg blev inspireret af denne tråd, læst alt, hvad jeg kunne finde på nettet og set masser af videoer på Youtube om derma roller. Jeg har fundet rigtig megen god omtale herom i forhold til mine problemområder.

Jeg har derfor købt en derma roller 1,5 mm på Ebay til den nette sum af i alt 68 kr.

Da den ankom med posten, var jeg noget betænkelig ved at skulle rulle denne nålebelagte tingest frem og tilbage over mit ansigt. Min kæreste kunne heller ikke finde den rette grimasse, da han så den. Han synes vist, at jeg er lidt sindsyg. :lol:

Jeg tog mig dog sammen og afprøvede den i går aftes. Først vaskende jeg mit ansigt og smurte super booster 3 på. Derefter desinficerede jeg mine hænder og derma rolleren. Herefter brugte jeg derma rolleren og det var slet ikke slemt. Det var mere en prikkende fornemmelse end en egentlig smerte. På en smerteskala fra 0 til 10 vil jeg score det til 2/3. Jeg trykkede dog heller ikke særligt hårdt. Efterfølgende smurte jeg ren E-vitamin på, som skulle have en positiv indvirkning på heling af ar. Derma rolleren skulle desuden medføre, at den creme man benytter efterfølgende optages 100 gange bedre af huden end normalt.

Mit ansigt blev lidt rødt af behandlingen og kløede let, men dette forsvandt efter ca. én time og her til morgen ligner jeg mig selv.

Jeg har tænkt mig at bruge derma rolleren 1-2 gange om ugen. Jeg har desuden taget før-billeder, så jeg kan se, om der sker forbedringer med min hud. Jeg krydser fingre og håber...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu
Er spændt på at høre om det hjælper dig, hold os opdaterede! :)

Det lover jeg! Er også selv spændt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Rigtig spændende! :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hunny.bunny

Ja, som indehaver af acnear følger jeg da også lige med her. Lyder spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind