Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

Gæst

Hej alle,

Er der nogen af jer som har investeret i en skomåler, så i selv nemt og bekvemt kan måle jeres poders fødder og deres sko og dermed bedre vurdere, hvornår det er tid til nye sko?

Hvad har i købt og er i glade for købet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Næh, bruger den der papirfodmåler, som vi fik i Zjoos og ellers måler selv/ får vejledning ved købet i en hvilken som helst skobutik. Dog en enkelt undtaget ;)

Og vi køber Geox, Ecco og så en sko, jeg ikke kan huske mærket på. Men til smalle fødder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tak for tips om papir skomåler :) Dem kendte jeg godt til og har også forsøgt mig, men jeg synes dælme det er svært. Det viste sig også, at jeg ikke får det rigtige resultat med sådan en. Har lige været i en skobutik og fået målt Linus' fødder og sørme om ikke herren skal op i en str. 25 - jeg fik det med papirdimsen til 24.

Jeg har bestilt sådan en skomåler, som vi kan bruge herhjemme. Den står i 110 kr. med fri fragt og gratis returnering. Det synes jeg egentlig er billigt sluppet for at kunne måle hans fødder og hans sko (når hans mor glemmer det indvendige mål på de sko vi har og bliver i tvivl om, hvorvidt de er store nok). Vi får også af og til sko i gave - lige nu har vi eksempelvis et par Geox vinterstøvler stående i str 25, som vi har fået i gave tidligere på året. Men de ender jo nok med at blive for små. Anyway, så vil det være rart at kunne måle dem vi får forærende, for dem kender jeg jo ikke engang det indvendige mål på til at begynde med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Caroline16

Jeg har fundet en skomåler som de bruger i butikkerne på www.sundbarnefod.dk. Det med papiret fungere ikke for mig, og det med at tage sålen ud giver tit udfordringer når sålen skal ned i støvlen igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...