Aquadorable

Insp.: Madklub - Aarhus

Recommended Posts

Aquadorable

Jeg trænger til at se mennesker, som ikke er journaliststuderende :D Derfor kunne det være skide fedt, hvis der var 3-5 stykker herfra, som kunne tænke sig en madklub i Aarhus sammen med mig!

Hvordan det skal foregå, kan vi i fællesskab finde ud af. Der er jo mulighed for lidt af hvert. Jeg forestiller mig at mødes et par gange om måneden, men jeg er åben for jeres input :)

Lidt om mig - jeg påbegynder 3. semester på Journalisthøjskolen efter ferien, er 20 år gammel og bor på Trøjborg i en delelejlighed. Mit liv er meget centreret omkring mit studie og frivillige aktiviteter knyttet dertil, så jeg kunne godt tænke mig at udvide min horisont lidt. Mit netværk i Aarhus er ikke verdens største.

Er I friske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OsCoccygis

Jeg vil gerne delvist tilmelde mig. Jeg bor nemlig i Odense, men flytter nok til Århus indenfor kort tid (eller så snart jeg kan få et sted at bo).

Om mig - jeg er 26 år og ingeniørstuderende. Selvom jeg kender en del mennesker i Århus vil jeg da stadig gerne møde lidt flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Saroch

Super idé, jeg vil rigtigt gerne være med.

Jeg er 26 år, studerer marketing på handelshøjskolen og bor i en delelejlighed i midtbyen.

Så snart vi er nok, er jeg klar på at mødes og aftale nærmere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable
Super idé, jeg vil rigtigt gerne være med.

Jeg er 26 år, studerer marketing på handelshøjskolen og bor i en delelejlighed i midtbyen.

Så snart vi er nok, er jeg klar på at mødes og aftale nærmere

Fedt! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flavie1986

Det ku da egentlig være meget hyggeligt :)

Jeg melder mig også klar hvis det er.

Lidt om mig: Jeg er lige fyldt 25år, læser jura på Kandidaten på Uni i Århus, bor i stor delelejlighed i latinerkvarteret med 5 andre unge mennesker der læser eller arbejder.

Aquadorable, du kan jo lige smide mig en pb eller noget, så kan du evt. lige få mit nummer - Jeg tjekker ikke altid debatten dagligt længere nemlig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable

Så har jeg PB'et jer alle med mit nummer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable
Jeg vil også gerne være med hvis jeg må.

29 år, uddannet kemiker, flytter tilbage til Århus inden for de næste par uger, skal lede efter job og det er nok på Sjælland, men hvis I kan leve med en der er med nogle måneder/et halvt år eller sådan noget, så vil jeg rigtig gerne

Selvfølgelig!

Jeg sender dig en PB :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000

Hej

Har I fundet ud af noget? Jeg kunne nok måske godt være frisk.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable
Hej

Har I fundet ud af noget? Jeg kunne nok måske godt være frisk.... :)

Hej Nulle :)

Vi er startet op og har mødt hinanden to gange. Det har været rigtig fedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
apfelsine

Hvis I har plads og lyst til en mere, så kunne jeg godt tænke mig at være med? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind