Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miggy

Hvor er tvillingerne?!

Recommended Posts

Victoria-Pedersen

Ej, så fordi man ikke ser børnene ret ofte, så tror man at pigen har Downs? :lol:

Jeg er ret sikker på,at har hun en sygdom - så ville kongehuset have sagt det. De ville i så fald være et "forbillede" for de sygdomsramte og familier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine17

Ej, det tror jeg godt nok ikke, at hun har... Hun ligner bare en buttet baby med store runde kinder :)

Jeg er sikker på, vi nok skal få masser af billeder af tvillingerne at se, men de er kun lige knap seks måneder gamle, de små pus. Sikker på, vi får dem af se i løbet af sommerferien. Jeg nægter at tro på, at pressen vil lade Mary og Frederik være i fred i deres sommerferie :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
computermus
Ej, det tror jeg godt nok ikke, at hun har... Hun ligner bare en buttet baby med store runde kinder :)

Jeg er sikker på, vi nok skal få masser af billeder af tvillingerne at se, men de er kun lige knap seks måneder gamle, de små pus. Sikker på, vi får dem af se i løbet af sommerferien. Jeg nægter at tro på, at pressen vil lade Mary og Frederik være i fred i deres sommerferie :lol:

Jeg synes Josephine ligner Isabella,da hun havde samme alder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ragnerok

Mon ikke også at Mary gennemgik alverdens prøver, undersøgelser og scanninger, for at sikre at børnene var ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine17

Så har Se og Hør nye billeder af de små :)

post-137992-13940050247923_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misssummer
Man ser ikke meget til dem.

Mon der er noget galt med dem? :deer:

Piger ser også ret speciel ud.

Jeg tror at Kronprinseparret simpelthen bare har brug for at lære deres små tvillinger at kende i fred og ro,at De nu er en familie med 4 børn, samt De også har de 2 ældste,der også skal lære deres nye søskende at kende ,og De skal alle nu prøve at få en hverdag til at køre og jeg er sikker på at De bare gerne vil have lov at nyde dette,bare dem og deres nærmeste....vi andre skal selvfølgelig nok få en masse at se til tvillingerne når tiden er til det:)-og vi kan glæde os-for hvor ser de dog fine og dejlige ud med deres pragtfulde mørke hår:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gamlemusse

Dugfriske (tvillinger)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kreakoen
Dugfriske (tvillinger)

Skønt billede, men hvor er det synd Nicolaj og Felix bliver gemt væk bag Henrik, de burde da have sidde på trappen foran Joachim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misssummer
Dugfriske (tvillinger)

Sikke et dejligt billede!!!- og se hvor "store" de allerede er blevet:) skønt at se dem igen.hvor er de bare dejlige...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emmanuella

Vincents hår er da lige blevet redet en anelse til siden :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites