Nyeng

Har du spottet en kendt?

Recommended Posts

odOObo

Spottede musiker Halfdan E i Kgs. Have forleden til jazzfestival (han var dér som publikum - Blachmann spillede vist trommer på scenen)

Halfdan-E.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miggy

For et par uger siden var jeg sammen med to fra Paradise Hotel. Meen det er vist ikke noget at prale af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ShamanyPurple
For et par uger siden var jeg sammen med to fra Paradise Hotel. Meen det er vist ikke noget at prale af.

Hvis det var ham dersens øøøh...:gruble: Jonas...øh, ham fra Varde, så sig at han har glemt noget i butikken :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miggy
Hvis det var ham dersens øøøh...:gruble: Jonas...øh, ham fra Varde, så sig at han har glemt noget i butikken :gogo:

Det var vinderen fra i år og en anden. Hold da helt kæft, de går op i deres udseende! Og de bruger timer på det. At det så ikke er kønt, er noget helt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maude1981

Jeg har haft en paradis deltager som hjemmehjælp, hende der altid var uvenner med Amalie og var klædt ud som russisk roulette.

Jeg har skudt en champagneprop i hovedet på forsangeren fra sort sol.

Jeg har mødt:

Mads Mikkelsen

Thomas Bo etellerandet

Rasmus Seebach

Poul Nyrup

Githa Nørby

David Owe og hans far

Den ene bror Olsen

Det er lige dem jeg kan komme i tanke om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CoastalLiving
Neil Young! Han er jo en legende!!

Hils ham lige fra mig næste gang, ik? :D

Og hvordan bærer du dig dog ad med at flyve rundt og feste med de kendte? Jeg vil da også gerne flyve rundt og feste med Green Day og Lenny Kravitz en hel nat! :-P

Selvfølgelig :D

Neil Young er meget aktiv i vores lokalområde, han er vært for en serie "Nature Walks" hvert år, og jeg vil prøve at se, om jeg kan deltage i år.

Desuden har jeg været heldig flere gange at blive opgraderet til Upper Class på Virgin Atlantics rute mellem San Francisco og London, og det lader til at være et populært selskab for de kendte. Men der er vist heller ikke mange andre selskaber, hvor der er en rigtig bar ombord, og når man så har fået et par drinks, så kan man snuppe en massage inden man går i seng :) Vel og mærke en rigtig flad seng med dyne og hovedpude og det hele. Og en pyjamas :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pink_Panther

Jeg spottede Jesper Grønkjær i Århus i onsdags, nede ved Åen, hvor han, som alle andre, sad og fik en bajser:)

Derudover har jeg inden for de seneste 14. dage spottet Jes Dorph, Thomas Kristensen, Henrik Jul, Divya Das, Per Christiansen, Jesper Steinmetz, Johannes Langkilde (og hans lækre fireårige søn) og to mere, som jeg ikke kan huske navnene på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs-A

Inden for den sidste måneds tid har jeg mødt Lars Hjortshøj, og Mick Øgendahl.

Lars Hjortshøj var for 2-3 uger siden i Skalleup Klit Feriecenters supermarked :D

Og Mick Øgendahl var i Greve svømmehal hvor han var afsted med sin søn.. (har før stødt ind i ham, men det var i osteafdelingen i Kvickly Extra :lol:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HelenaVon

Jeg så Poul Nyrup Rasmussen & Lone Dybkjær i Legoland i går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alias

Peter A.G og Jokeren i sidste uge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind