Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Karla_Kampvogn

Vi, der venter på storken vol. XI

Recommended Posts

stumpL
Min mens kom d. 27 maj, og er slut igen..

Så nu er vi igang - jeg bliver nok aldrig klog på hvornår ÆL er, men hvis vi :slem: ca hver anden dag, rammer vi vel :D

Det er svært at tage det stille og roligt synes jeg - kan ikke bare være afslappet omkring der selvom jeg gerne ville....

Så følges vi ad, min mens kom d. 26. maj :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot
Synes du skal oprette den :banan:

Håber jeg kan gøre dig selvskab.

Igang med dig så! :lol:

Kan jo ikke henvise dig til et ukendt sted, vel? :D

Afsted!:-P

Vil også gerne gøre jer selskab, mangler bare lige en positiv test som adgangsbevis :lol::lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karla_Kampvogn
Du skal lige rette Milfe igen, det er november 2011 :kys:

Sikke mange vi har sendt videre til januar-termin-gruppen :banan:

Ja, så må de komme herind og lave en præsentation igen.

Godt for Mifle, at du så det! Kan godt være at hun ville blive lidt utålmodig, hvis hun skulle vente halvandet år med at føde :D

Hvem skal slettes så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Vil også gerne gøre jer selskab, mangler bare lige en positiv test som adgangsbevis :lol::lun:

Det adgangsbevis mangler jeg også lige :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Hvordan går det hos dig?

Jamen, her sker ikke så meget - stadig uregelmæssig mens, ingen direkte pco-diagnose. Mine tal er ikke forhøjede nok til det. Men pga. de uregelmæssige cyklusser, mente gynækologen, at jeg nok havde en snert af pco alligevel. Så hun ville give mig metformin. Men jeg skulle først have tjekket levertal. Det fik jeg så gjort, og af en eller anden grund var mine levertal lidt skæve, som hun sagde, så jeg skal have taget en blodprøve mere om et par uger for at se, om de har rettet sig. Hvis de ikke har rettet sig, kan jeg ikke få metformin, som jeg forstår det.

Det er lidt, som om min krop modarbejder mig lige nu, så jeg har holdt mig lidt væk fra storketråden, fordi den gjorde mig lidt ked af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Måske alle, og så lade os blive tilmeldt tråden på nu ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nett2003
Synes du skal oprette den :banan:

Håber jeg kan gøre dig selvskab.

:lol: Den er oprettet :lol: Så må vi bare håbe, at alle I piger kommer over i den - for det kunne bestemt være hyggeligt :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karla_Kampvogn
Tillykke til Nett, hvis jeg ikke allerede har fået det sagt? Ja, må være lidt mærkeligt at skulle videre... Sådan havde jeg det selv, da jeg skulle forlade skruktråden...

Og lækkert med en ny tråd... Hvis nu vi skal være korrekte, så er jeg jo faktisk også blevet et år ældre :lol:

Der er vel den mulighed at slette dem, der ikke har deltaget et godt stykke tid? Eller måske netop sørge for at man skal melde sig ind i denne tråd, så man kan starte på en frisk?

Haha, er din mand også blevet ældre så? :D

Synes det lyder som en god idé at tynde lidt ud i listen, så folk skal melde sig ind igen... Men jeg har ikke overblik over hvem der er aktiv og ikke aktiv...

Men hvis I skriver det herinde, så sletter jeg efterhånden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karla_Kampvogn
Det adgangsbevis mangler jeg også lige :genert:

Også mig.... Så ingen panik Askepot :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Kan os der er herinde nu og er aktive ikke blive stående på listen og så må de andre lave en præsentation igen hvis de stadig vil være med ? På den måde får vi i hvert fald hurtigt et overblik :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...