Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Karla_Kampvogn

Vi, der venter på storken vol. XI

Recommended Posts

Gof

I anledningen af min 13+0 vil jeg lige minde dig (karla-kampvogn) om at sende mig videre til feb termin :D

og kan I så få nogle streger frem! :D følger spændt med!!! og krydser alt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SAKURA_
Nå, jeg må vist melde mig på banen her :danse: Smed p-pillerne for en måned siden, skulle have haft min menstruation i går, testede negativ i dag og er næsten skuffet! Ej, jeg er rimelig bevidst om at der kan gå noget tid og at min krop sikkert er jævnt forvirret her efter 5 år på p-piller. Ca. 14 dage efter stoppet fik jeg meget ømme (og stive :genert:) brystvorter, hvilket jeg stadig har, men i lidt mindre grad. Kan forstå at det både er normalt ved pillestop og ved tidlig graviditet? Er også ret overbevist om at jeg kunne mærke min ægløsning - også omkring 14 dage efter stop.

Men vi har besluttet at være afslappede omkring det hele og bare se, hvad tiden bringer... Selvom jeg allerede nu kan mærke, at jeg bare vil være gravid! :lol: Lever et liv, hvor jeg mere eller mindre altid har kunnet bestemme hvad, hvornår og hvordan og det er mærkeligt ikke at være herre over, hvornår man så får lov at få et barn... Har endvidere for lavt stofskifte (dog velreguleret på piller), hvilket gør mig mere nervøs om vi kunne få svært ved at gøre mig gravid. Det er der desværre en let forøget risiko for.

Men nu er jeg på banen her og glæder mig til at deltage i tanker og lykønskninger! :banan:

PS. Jer, der evt. kender mig in real life... Tys tys... Der er ikke mange, der kender til vores lille projekt ;)

Velkommen til :wave:

Jeps det gør jeg :)

Dejligt, du vil være trådholder :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zenobia

Halløj i tråden

Her er der kommet noget der ligner opstart på mens - 38 dage blev det til :( ...ventede ikke længere to streger, men hvor er jeg ked af at cyklus slet ikke er til at regne med og jeg er i tvivl om jeg overhovedet har æl. Synes dagen gik godt, men lige nu er jeg lidt ked. Overvejer seriøst den der fertilitetsmonitor fra clearblue, selvom jeg burde vente. Men mand jeg synes bare vi har ventet og ventet. Projektet har dog ikke været igang længe, men vi har ventet over et år på at kunne gå i gang :(

Håber i andre få dobbeltstreger :kys:

Min bror har lige ringet, de har været til scanning i dag...hun troede hun var i 12+2, men hun var sørme i 17+3 og de venter en pige :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...