Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
S_K-lavine

De langtidsholdbare storkepiger - vi venter og venter og venter

Recommended Posts

S_K-lavine
Meget spændende. Men jeg ser bestemt frem til det, følte mig rigtig godt tilpas der.

Vi har ikke meldt andre indbrud så det går nok. Problemet er at vi ikke har alle kvitteringer :( noget var gave, andet arvesager- alle smykker fra min farmor er væk og det har jeg det virkelig dårligt med og er meget ked af. Og andre kvitteringer er bare forsvundet.

Man går jo heller ikke og gemmer kvitteringer for altid. Og arvestykker kan man jo ikke have kvitteringer på.

Mine svigerforældre havde også indbrud i starten af året, og de fik stjålet alle hendes smykker. Nye som gamle.

Heldigvis fik hun pengene af forsikringen, men hun havde jo masser af smykker med en historie. Det er der bare ikke i de nye smykker hun har købt for forsikringspengene. (Tilgengæld er det opaler som hun altid har ønsket sig)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Man går jo heller ikke og gemmer kvitteringer for altid. Og arvestykker kan man jo ikke have kvitteringer på.

Mine svigerforældre havde også indbrud i starten af året, og de fik stjålet alle hendes smykker. Nye som gamle.

Heldigvis fik hun pengene af forsikringen, men hun havde jo masser af smykker med en historie. Det er der bare ikke i de nye smykker hun har købt for forsikringspengene. (Tilgengæld er det opaler som hun altid har ønsket sig)

Har lige fået mail fra forsikringen om at "forsikringsbetingelserne dækkes særligt privat indbo, derunder smykker, med maksimum 25% af forsikringssummen." Seriøst....rend mig i røven!!! Hvor er det belastende. Så er det jo dejligt at der er forsvundet for 75% af dem :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige

Øv, Dulle. Nogle gang er forsikringsselskaber lidt tunge at danse med.

Ellers lyder det rigtig spændende med flytningen, og I har fundet et nyt sted at bo?

Lavine, hvor er det fedt, at du er glad for jobbet. Håber, du kan blive.

Vi skal til samtale på klinikken på tirsdag, hvor vi så skal aftale det videre forløb. Jeg skal højest sandsynlig igennem en kikkertoperation i starten af året.

I weekenden skal vi besøg min bedste veninde og hendes mand, og det glæder jeg mig rigtig meget til :banan:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Øv, Dulle. Nogle gang er forsikringsselskaber lidt tunge at danse med.

Ellers lyder det rigtig spændende med flytningen, og I har fundet et nyt sted at bo?

Lavine, hvor er det fedt, at du er glad for jobbet. Håber, du kan blive.

Vi skal til samtale på klinikken på tirsdag, hvor vi så skal aftale det videre forløb. Jeg skal højest sandsynlig igennem en kikkertoperation i starten af året.

I weekenden skal vi besøg min bedste veninde og hendes mand, og det glæder jeg mig rigtig meget til :banan:.

Jeg tror såmænd at de er rimelige nok, det er bare træls at man jo aldrig får hvad det vil koste at genskabe alt.

Ingen bolig endnu, det finder vi ud af når vi tager derover. Vi bor i en gæstelejlighed indtil da. Regner med at have noget 1. Feb. Og vores ting kommer nogenlunde samme tid, forhåbentligt.

Øv med en operation :ae: men hvis det hjælper og er det som der skal til er de jo for det bedste. Er spændt på at høre hvad de siger tirsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...