Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mandschauvenist

Jeg er ved, at miste mit land.

Recommended Posts

Mandschauvenist
Skrevet (redigeret)

Jeg frygter for fremtiden, frygter for, hvad der sker med mit land, min by og mine naboer har ændret sig i en støt strøm, en strøm der ikke syntes at stoppe som ikke har stoppet, siden den begyndte.

Nu invitere EU Bulgarien og Rumænien med i Schengen samarbejdet, Tunesere m.m. strømmer ind i Italien, illegale indvandrere, asylansøgere, muslimere, terror, flygtningestrømme, romaer..

Når, jeg går på gaden ser jeg disse "sorte spøgelser" stå ved busstoppe steder eller gå og gå for ikke, at tiltrække sig opmærksomhed.

I mit kvarter, er der muslimere, masser af muslimere, og jeg er ikke inviteret i det fællesskab, jeg er en vantro. Jeg er bange for de indvandre rødder, der køre rundt på deres ulovlige knallerter og giver fuck fingre.

Og, tonen bliver hårdere og hårdere i takt med, at velfærden mindskes.

Jeg er ked af, at mit land går i opløsning, jeg føler mig luret ind i EU, jeg vil ikke have Bulgariske romaer og Rumænere ind i mit land, der er rigelige i forvejen. Kriminalitet, vold, skyderier, kamp om hashmarkeder, indvandre bander m.m.

Jeg er ved, at miste mit land, og jeg er ked af det, ked af det.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Men tænk på hvor langt du ellers skulle køre for en ordenlig gang kebab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandschauvenist
Jeg synes, du skal starte en borgerkrig og en etnisk udrensning over det. Så kan det være, at du en dag får lov at stå med hatten i hånden hos et fremmed folk, der skæver mistænksomt til dig ved busstoppestedet. :)

Så, jeg skal hånes, fordi jeg udtrykker frustration og frygt for fremtiden, fordi jeg kommentere, den fart, hvormed mit land ændres til, hvad?

Er min frygt racistisk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
Det er da pudsigt, at du nævner "sorte". Det klinger da af racisme.:gruble:

Nu er det heller ikke asiaterne der vælter ind over grænsen og starter en masse bande kriminalitet op, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4evernice

Det tror jeg ikke du skal være så bange for . At miste dit land . Ser du TS dem du er så bange for er selv bange. De er jo ikke ligefrem terrorister de unge indvandrere flygtninge. Prøv at få en sludder med nogle af dem det kan være det er smadder søde mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandschauvenist
Nu er det heller ikke asiaterne der vælter ind over grænsen og starter en masse bande kriminalitet op, vel?

Jeg føler, at det er ved, at blive for meget, jeg vil gerne lukke grænsen, vil gerne have mit land tilbage, vil gerne have en pause. Træde et par skridt tilbage i schengen samarbejdet.

Lukke døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandschauvenist
Jeg synes, du skal starte en borgerkrig og en etnisk udrensning over det. Så kan det være, at du en dag får lov at stå med hatten i hånden hos et fremmed folk, der skæver mistænksomt til dig ved busstoppestedet. :)

Er det, det, jeg udtrykker, når jeg siger, at jeg føler, jeg er ved, at miste mit land, at jeg føler mig utryg i min by?

Opfordre jeg så til etnisk udrensning og borgerkrig?

Jeg er utryg, og har det skidt med det, sådan har jeg ikke haft det før, sådan har jeg det nu, jeg føler, jeg er midt i en krig, jeg ikke kan se.

Kan ikke overskue det mere.

Er bange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Jeg føler, at det er ved, at blive for meget, jeg vil gerne lukke grænsen, vil gerne have mit land tilbage, vil gerne have en pause. Træde et par skridt tilbage i schengen samarbejdet.

Lukke døren.

Newsflash. Det er ikke en skid DIT LAND.

Det er VORES land. Med alle de mennesker landet indeholder. Det er lige så meget DERES land, som det er DIT eller for den sags skyld mit land

Med andre ord, lær at leve med det eller køb nogle kiks. Jeg har hørt de skulle komme på tilbud på mandag (Når Brøndby taber søndag :devil:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4evernice
Skrevet (redigeret)
Newsflash. Det er ikke en skid DIT LAND.

Det er VORES land. Med alle de mennesker landet indeholder. Det er lige så meget DERES land, som det er DIT eller for den sags skyld mit land

Med andre ord, lær at leve med det eller køb nogle kiks. Jeg har hørt de skulle komme på tilbud på mandag (Når Brøndby taber søndag :devil:)

Jeg er ikke enig med TS , men jeg har hørt/ læst om nogle kvaterer er ekstremt belastet af unge kriminelle . Det er vel ok at TS udtrykker at han er bange og ked af det. I forhold til det Danmark han føler er hans. Hvis man prøver at diskutere det kan det jo være at TS får mere mod på at tale med de mennesker han er utryg ved .

Redigeret af 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandschauvenist
Nej, så slemt er det sikkert ikke. Den er nok højest patologisk. Men for nu at svare på dit spørgsmål, så håner jeg dig (lidt), fordi du er ignorant og intolerant... og det er jo ikke kun indvandrere, romaer og negermænd, du har en bøf med. Det er også kvinder og alt det andet, du lejlighedsvis harcelerer over. Men du kan være helt rolig. Kloden vedbliver med at dreje om sin egen akse, og Danmark skal nok bestå til trods for dig, din slags, alle kvinderne, negermændene og alle de dér muhamedanere, du ængstes for.

Det - du og dem - ER bare business as usual i vores lille andedam. :kys:

Er det ok, at jeg lever i din verden?

Får du det bedre ved, at nedgøre mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...