keller

Hvordan fjerner man alarmer fra tøj?

Recommended Posts

keller

Ja ja.... jeg ved godt hvad du tror, men tøjet er altså IKKE stjålet :-D

Det er købt i London i en Laura Ashley forretning, og da en sådan ikke findes i Danmark kan jeg ikke bare henvende mig til forretningen.

Hvad gør man så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SuperwomanKBH

Hvad er der for en slags alarm?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

De der normale magnetalarmer som hyler når man forlader butikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle

Finder en butik med lignende alarmer og går derind med bonen og forklarer dem situationen :)

Hvordan ser alarmen ud? De fleste fjernes med en meget kraftig magnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller
Finder en butik med lignende alarmer og går derind med bonen og forklarer dem situationen :)

Ja det er så næste problem. Bon er smidt ud og mærker klippet af kjolen da vi var lide nervøse for at blive snuppet i tolden :blush:

Det bedste vi kan fremskaffe er en kontoudskrift hvor man kan se der er trukket penge fra Laura Ashley :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller
Man skal da ikke betale told, når det er indenfor EU?

Men du må stadig kun indføre for 3.700 (eller er det 3.500?) pr. person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle
Ja det er så næste problem. Bon er smidt ud og mærker klippet af kjolen da vi var lide nervøse for at blive snuppet i tolden :blush:

Det bedste vi kan fremskaffe er en kontoudskrift hvor man kan se der er trukket penge fra Laura Ashley :genert:

Av den var værre... Altså, jeg ville ikke hjælpe jer i den situation, hvis jeg stod i butik, men måske nogen vil. Kender i nogen der arbejder i en tøjbutik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller
Kender i nogen der arbejder i en tøjbutik?

Nope....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
senza_te_non_sono_piu

Hvis det var helt umuligt at få hjælp, ville jeg kontakte butikken i London med henblik på at få sendt en ny + sende varen med alarmen tilbage på deres regning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Kontoudskrift burde være nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.