Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Viksi43

Weekendtur med teenagedatter

Recommended Posts

Viksi43

Min datter på knap 17 og jeg har talt om, at tage på en weekendtur sidst i maj eller i starten af juni, men vi aner ikke hvor vi skal tage hen. Vi har ingen bil, så det skal være et sted, hvor offentlig transport er mulig. Vi har ikke så mange penge, men har et budget på omkring 2500-3000 kr inkl. transport men ekskl. forplejning og lommepenge. Vi bor på Fyn.

Nogen der har en god ide til sådan en mor-datter tur, så modtages forslag meget gerne.. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
girl_beat

Nu ved jeg ikke, om I er til shopping og byliv og i dén stil, men hvad med et par dage i Århus?

Det er et godt og billigere alternativ til fx København, det er nemt at komme dertil med tog, og det er en rigtig hyggelig by - især om sommeren :) Når I er blevet trætte af butikkerne og gågaderne, kan man tage i Den Gamle By eller Tivoli Friheden, eller holde picnic i mange af de grønne områder :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Århus er superdejlig.

Hvis I har mod på en udlandstur, er der vist direkte tog fra Odense til Hamborg. Der skulle være alt, hvad hjertet begærer af shopping og kultur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mutter70
Min datter på knap 17 og jeg har talt om, at tage på en weekendtur sidst i maj eller i starten af juni, men vi aner ikke hvor vi skal tage hen. Vi har ingen bil, så det skal være et sted, hvor offentlig transport er mulig. Vi har ikke så mange penge, men har et budget på omkring 2500-3000 kr inkl. transport men ekskl. forplejning og lommepenge. Vi bor på Fyn.

Nogen der har en god ide til sådan en mor-datter tur, så modtages forslag meget gerne.. :-)

Tag på Kolding Byferie og besøg Dronning Dorotheas Badstue og forkæl jer selv med f.eks en ansigstbehandling.

Kolding Byferie - feriecenter med badeland

http://www.koldingkur.dk/

Jeg har været i badstuen 2 gange nu og skal helt sikkert afsted igen.

Første gang med 25 min. massage og anden gang med en ansigtsbehandling.

Det er noget nær det bedste jeg har oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
boldsen23
Århus er superdejlig.

Hvis I har mod på en udlandstur, er der vist direkte tog fra Odense til Hamborg. Der skulle være alt, hvad hjertet begærer af shopping og kultur.

Hamborg er super godt og man kan komme afsted på en Orangebillet fra Odense med DSB. Hamborg er Tysklands anden største by og har derfor langt mere at byde på end man kan nå på en for længet weekend.

Det sagt, så er Århus nu heller ikke så tarvligt... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Viksi43

Mange tak for jeres forslag. Har kigget lidt på både Hamborg, Århus og Kolding, og vi er nu næsten blevet enige om at tage til Hamborg. Det er faktisk ikke særlig dyrt, men vi havde nok aldrig selv kommet på det, så mange tak for hjælpen.. :-)

God påske..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hansen1234

Har rigtig do erfaring med www.billig-hotel-svendborg.dk til en weekend tur- Prøv evt en kombi med Rottefælderevyen og lidt hygge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
boldsen23
Reklame?

Det ser lidt sådan ud, med kun 2 indlæg? mistænksomt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga
Det ser lidt sådan ud, med kun 2 indlæg? mistænksomt :P

Vedkommende har også svaret i vandrerhjemstråden. Så rekalme; JA!

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
boldsen23
Vedkommende har også svaret i vandrerhjemstråden. Så rekalme; JA!

Kanga

Puha-da! Slemme Hansen1234 (burde der ikke være et filter for navne som dette?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...