lady-slap

jer der har fået brystforstørrende operation - kig her :D

Recommended Posts

putinski
Husk lige, at får du brysterne lavet i udlandet, dækker den alm. sygesikring ikke, hvis der sker noget og du akut skal re-opereres. Du kan heller ikke søge erstatning m.m.

Læs lidt om det her: Operation i udlandet er at spille hasard - Thailand - Udvandrerne.dk

Jeg tør personligt ikke få det foretaget uden for Danmark.

Er du helt sikkert på at det også gælder når det er indenfor EU? Jeg har ikke selv undersøgt det nærmere, men synes det lyder mærkeligt, hvis det er indenfor EU.

Så vidt jeg husker så tegnede jeg noget ekstra forsikring, eller også var det med :gruble: så jeg var rigtig godt dækket ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hunny.bunny

Hm, jeg bliver næsten helt chokeret over at læse, at flere af jer skriver I er gået fra en A/B-skål (som jeg selv har) og til f.eks. F eller H - lyder helt vildt.

Hvad nu hvis man er 160 og vejer knap 50 kg, som jeg - ville man så ikke kunne nøjes med at kunne gå til en C-skål, hvilket jeg synes, måtte være rigeligt og det pæneste - ville jo se helt forkert ud med kæmpebryster på en så lille krop. Eller er det for stor en operation i forhold til "effekten" så - altså, ville en plastikkirurg måske sige, at så kan man lige så godt lade være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
putinski
Hm, jeg bliver næsten helt chokeret over at læse, at flere af jer skriver I er gået fra en A/B-skål (som jeg selv har) og til f.eks. F eller H - lyder helt vildt.

Hvad nu hvis man er 160 og vejer knap 50 kg, som jeg - ville man så ikke kunne nøjes med at kunne gå til en C-skål, hvilket jeg synes, måtte være rigeligt og det pæneste - ville jo se helt forkert ud med kæmpebryster på en så lille krop. Eller er det for stor en operation i forhold til "effekten" så - altså, ville en plastikkirurg måske sige, at så kan man lige så godt lade være?

Jeg gik fra A til D, hvilket var den størrelse jeg blev tilrådet ville passe til min krop og mine "egne" bryster. Og størrelsen passer fint til min krop, jeg er 175, vejer 65 kilo og er ret bredskuldret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LilleGuleGummiAnd

Min kirurg vil ikke lave kæmpe bryster! Godt nok sidder jeg i dag med en H skål, men jeg er også en kraftig kvinde, så de ser ikke kæmpe ud. Selvfølgelig er de store, men pga. min figur, passer det til mig, hvorimod en C skål måske havde synet lidt lille og pudsig til min bygning.

Jeg gik ikke ind, den dag jeg var til min første konsultation, og sagde; Hej, jeg skal ha' en H skål. :lol:

Bad faktisk om en C/D skål og jeg har egentlig heller ikke fået ligeså mange ml i, som så mange andre jeg hører om .. :)

Hvis man går ind og siger, at man gerne bare vil ha en lille smule mere, jamen så vil enhver fornuftig kirurg jo gå ud fra det. Du får jo også lov til, at se implantater i forskellige størrelser, nogle laver billeder osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissHaraway
jeg har et hav af spørgsmål ifh til at få lavet en brystforstørrende operation, så håber nogle af jer, der har fået det lavet, kan hjælpe mig med svar :)

-Hvor har i fået det lavet? - vil i anbefale stedet?

-hvor store var jeres bryster inden? og hvor mange ml har i fået i?

-hvad ville du gerne ha vidst inden indgrebet?

-Hvordan ifh til smerterne efter indgrebet, hvor længe har man behov for smertestillende og hvor meget ka man egentlig? og hvor længe går der inden man ka bruge sin krop normalt igen?

(jeg har et lille barn der stadig ska løftes, overvejer meget om jeg ska vente indtil han ka gå selv)

-jeg drømmer om et barn mere om en 3 års tid....bør jeg vente med at få lavet min BFO til derefter?

-jer der har været gravide efter en BFO - hvordan er jeres bryster blevet efterfølgende? - og har i kunnnet amme?

-hvor længe var i sygemeldt efter indgrebet? og hvad gør man ifh til sygemelding? - altså planlægger man så man får det gjort i en ferie el. er arbejdsgiveren ok med "planlagte" sygedage?

-er der nogen årstid det er bedre end andre at få lavet BFO på? - ka jo se de ska være noget "pakket ind" i starten, så tænker om det fx ik er frygtelig varmt om sommeren

-håber nogen vil være behjælpelig med svar .....synes det er en svær beslutning - altså ik om de ska laves, men mere hvor, hvornår osv :)

Ååårh, kan ikke finde ud af at quote inde i teksten :rulle:

Jeg har fået lavet større bryster på Aleris i Hørsholm for 3 uger siden. Vil absolut anbefale stedet. I den lidt dyre ende, men højt informationsniveau og superprofessionelle!

Jeg er gået fra en a-skål til en c-skål og har fået lagt 300 ml. medium profil ind. Jeg er 168 cm. høj og vejer 58 kg., og jeg synes at størrelsen ser helt naturligt ud, hvilket er meget vigtigt for mig.

Synes ikke at smerter var så slemme, men jeg vist også en ret høj smertetærskel. Min yngste er lige over et år, og efter 14 dage begyndte jeg at bære ham forsigtigt og tæt ind til kroppen. Jeg havde fået morfinpiller med fra hospitalet, men har klaret mig med panodil eller ibuprofen. Jeg er ikke helt stoppet med dem endnu.

Mht. graviditet efter bfo, så har jeg ingen erfaring med det - har fået de børn jeg skal have!

Jeg var sygemeldt en uge, og har stillesiddende arbejde - jeg tog ugen som ferie.

Jeg har ikke været pakket ind - min kirurg anbefaler ingen BH de første 2 måneder.

Jeg er superglad for resultatet, og havde ikke lang betænkningstid inden jeg tog beslutningen. Men tag til forundersøgelse flere steder, og vælg efter mavefornemmelsen og ikke pengene, vil jeg sige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rustfri
Angående sygemelding, så har din arbejdsgiver ikke krav på at vide, hvorfor du skal sygemeldes, så du behøver ikke tage ferie for det.

Uden at ødelægge tråden og emnet.

Hold kæft en skandale at udnytte sin arbejdsgiver fordi man ønsker større bryster.

En anden sag er, at kan arbejdsgiver påvise at den ansatte har ønsket/planlagt operation ELLER har haft personlige mén pga for store eller små bryster, så er det den ansatte pålagt at oplyse det ved ansættelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LilleGuleGummiAnd
Uden at ødelægge tråden og emnet.

Hold kæft en skandale at udnytte sin arbejdsgiver fordi man ønsker større bryster.

En anden sag er, at kan arbejdsgiver påvise at den ansatte har ønsket/planlagt operation ELLER har haft personlige mén pga for store eller små bryster, så er det den ansatte pålagt at oplyse det ved ansættelse.

Jeg mener også, at have læst, at det i teorien ikke indgår under lovlig sygemelding, men netop er noget der kræver ferie dage eller lign.

Uden dog, at kunne finde noget om det. Men kan bare huske, det ofte blev diskuteret, dengang jeg befandt mig i div. BFO forums.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rustfri
Jeg mener også, at have læst, at det i teorien ikke indgår under lovlig sygemelding, men netop er noget der kræver ferie dage eller lign.

Uden dog, at kunne finde noget om det. Men kan bare huske, det ofte blev diskuteret, dengang jeg befandt mig i div. BFO forums.

Altså jeg ønsker alle piger de bedste bryster i verden - og ingen skal holde sig tilbage hvis det kan forbedrer deres livskvalitet.

Men at fuske den af på sin arbejdsgiver er usselt - og jeg kan godt forstå at de par virksomheder jeg kender og har været i, stort set undgår hunkøn under 35 år. De er ALT for dyre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LilleGuleGummiAnd
Altså jeg ønsker alle piger de bedste bryster i verden - og ingen skal holde sig tilbage hvis det kan forbedrer deres livskvalitet.

Men at fuske den af på sin arbejdsgiver er usselt - og jeg kan godt forstå at de par virksomheder jeg kender og har været i, stort set undgår hunkøn under 35 år. De er ALT for dyre.

Jamen jeg kan kun give dig ret.

Selv brugte jeg ferie på det, og meldte det ud til min chef på min arbejdsplads, da der konstant opstod problemer. Kan ikk lige huske hvordan vi grejede den dog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind