4evernice

Mega dyrt

Recommended Posts

4evernice

Er der nogen som har erfaringer med la mer plejeprodukter serum osv. Og prarie det er jo mega dyrt. Hvem mon køber det ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fionagirl1

Hej

Jeg har brugt la Mer i mange år.

Kan slet ikke undvære cremen.

Jeg bruger ikke rigtig deres andre produkter, men det er mest fordi jeg pt ikke har tid til at sætte mig ind i det hele, kunne godt tænke mig en skintonic fx.

Og så har jeg nogle enkelte specielle produkter fra andre mærker, som jeg heller ikke ønsker at skifte ud.

Og jo den er rasende dyr, men heldigvis bruger min mand den også, så vi køber en af de store krukker, så sparer man en hel del.

Cremen er intet mindre end fantastisk. Den har en meget speciel konsistens, som man lige skal vænne sig til, men jeg kunne i dag slet ikke forestille mig, at jeg kommer til at bruge end anden ansigtscreme end den nogensinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4evernice
Hej

Jeg har brugt la Mer i mange år.

Kan slet ikke undvære cremen.

Jeg bruger ikke rigtig deres andre produkter, men det er mest fordi jeg pt ikke har tid til at sætte mig ind i det hele, kunne godt tænke mig en skintonic fx.

Og så har jeg nogle enkelte specielle produkter fra andre mærker, som jeg heller ikke ønsker at skifte ud.

Og jo den er rasende dyr, men heldigvis bruger min mand den også, så vi køber en af de store krukker, så sparer man en hel del.

Cremen er intet mindre end fantastisk. Den har en meget speciel konsistens, som man lige skal vænne sig til, men jeg kunne i dag slet ikke forestille mig, at jeg kommer til at bruge end anden ansigtscreme end den nogensinde.

Kan du forklare det med konsistensen nærmere ? Hvor meget koster den store krukke ;) og til sidst hvad er det allerbedste ved cremen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shila

Pudderdåserne (blog) har lavet en anmeldelse af cremen for nogle måneder siden. Se her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4evernice
Pudderdåserne (blog) har lavet en anmeldelse af cremen for nogle måneder siden. Se her

Tak linket ;) tjae Hmm Hmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fionagirl1

Ja jeg kan kun svare for mig selv. Er altså fan.

Konsistensen er sådan at før den får hudtemperatur, så kan den være lidt svær at smøre ind, de anbefaler at varme den i hånden, det gør jeg så ikke, men lægger den i tynde klatter på ansigtet, og derefter smører jeg.

Der er to grunde til at jeg prøvede cremen. Nummer et, jeg har i årevis ledt efter en øjencreme, der ikke sved i mine sarte øjne. Det lykkedes mig først med denne her (bruger ikke deres særlige øjencreme, bare den alm).

Nummer to, jeg havde ikke hørt om cremen før min veninde nævnte den. Hun har i sin ungdom har haft så slemt akne, at hun sådan set er berettiget til en offentlig betalt korrigerende laseroperation. Så prøvede hun la mer først, og efter to, to! dages brug spurgte hendes mand sådan lidt for sjov om hun havde fået laseroperationen alligevel uden at sige det...ok det er ikke en mirakelcreme som sådan, men tæt på, synes vi.

Klart nok skal den jo passe til ens hud, men det finder man hurtigt ud af, der var dog for mig en lille tilvænningsperiode, for den var lidt federe end jeg er vant til.

Om sommeren bruger jeg om dagen en meget megabillig niveacreme istedet på panden og kinderne, for den passer også ok til min hud, og så er der UV-filter i. Det vil jeg gerne have i de varmeste måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind