Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
xrasmussen

Hvorfor købte du dit fladskærms tv

Hvorfor købte du dit fladskærms tv  

53 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

xrasmussen
Du kan sagtens nøjes med kun en fjernbetjening. Prøv lige at læse mit indlæg igen. :)

Her bruger vi kun en til tv, forstærker, tvboks og dvd/bluray afspiller. Det fungerer 100% som en enkelt enhed. Kanalskift sker på tvboks, lyd reguleres på anlægget, alle enheder tænder/slukker/indstilles på en enkelt knap.

Men kan man 100% det samme med sådan en som med den originale fjernbetjening til apparaterne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tobywan
Skrevet (redigeret)
Men kan man 100% det samme med sådan en som med den originale fjernbetjening til apparaterne?

Ja, det kan man.

Til min model følger der et stykke pc software med, hvor man blot vælger producent og model, så overfører den selv alle kommandoer til fjernbetjeningen. Den har alle de typiske knapper en almindelig betjening har + et stort touchdisplay, hvor alle "special" knapper kan findes. Disse kan også selv konfigureres, så man kun ser dem der er nødvendige - man bestemmer selv.

Derefter sætter man forskellige aktiviteter op, eksempelvis:

"se tv" - 1 klik gør følgende:

Tænder tv

Tænder tv-boks

Sætter tv input til HDMI1

Tænder forstærker

Sætter forstæker til at modtage lyden fra tv boksen

Dæmper lyset (hvis man har en lysdæmper som understøtter infrarød eller RF)

Volume, kanalskift osv er automatisk konfigureret, så der heller ikke skal vælges en ny enhed på betjeningen hver gang man skal noget nyt - alt fungerer som om det er en enhed.

Man kan lave alle de aktiviteter der er nødvendige (Se DVD, Konsol osv.)

Når det hele skal slukkes sker det også bare via et enkelt tryk.

Jeg kan klart anbefale det :)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FuckNavnet

Jeg købte 40" fladskærm fordi PS3 på et billedrørs-tv ligner noget der er løgn. Detaljerne kan slet ikke ses. Så da jeg fik en PS3 gik der ikke mere end en måned før jeg købte fladskærm.

Så jeg stemte "Billedkvaliteten, muligheden for HD TV " , men mest pga. billedkvaliteten i forbindelse med spillekonsol. Selvom muligheden for digitalt signal også trækker ret meget op.

Jeg har indbygget kortlæser og skal ikke have nogen ekstra boks stående ved siden af mit tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...