Lenamm

Søger Bortadopteret dreng fra 1982

Recommended Posts

Two_cherries
Kartoffel kartoffel. Om han er lille eller stor betyder jo ikke noget for størrelsen af det chok han kan risikere at få.

Arj jeg vil mene der er en væsentlig forskel på at reagere på dette om man er mand eller barn/dreng ;) Så ikke så meget potato over det for mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Jeg kan ikke forstå at du ( superhemmelig ) reagerer på den måde. Som sagt jeg har faktisk hørt om andre der fandt deres bortadoPterede børn på alternative måder. Som udgangspunkt har du ret man burde overveje de ting du skriver. Og det har jeg gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Jeg kan ikke forstå at du ( superhemmelig ) reagerer på den måde. Som sagt jeg har faktisk hørt om andre der fandt deres bortadoPterede børn på alternative måder. Som udgangspunkt har du ret man burde overveje de ting du skriver. Og det har jeg gjort.

Jeg forstår ikke dit indlæg, tror jeg. Du forstår ikke hvad jeg mener, men du synes jeg har ret :gruble:

Som jeg skrev, så forstår jeg godt dit behov, tror jeg. Nu har jeg ikke selv været i situationen, men jeg tror godt jeg kan sætte mig ind i, hvorfor du har lyst til at finde din dreng :)

Som jeg læste dit tidligere indlæg lød det bare ikke som om, at du havde overvejet konsekvensen for din dreng og hans familie, og det var det jeg reagerede på. Min verden ville styrte i grus, hvis der pludselig troppede et vildt fremmed menneske op og sagde hun var min mor. Også selvom jeg selv er et voksent menneske. Så for mig, ville sådan en sandhed ramme rigtig rigtig hårdt. Måske vil det samme være tilfældet for din dreng. Måske ved han allerede, at han er adopderet og måske går han og håber på, at du henvender dig. Det er jo ikke til at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Det var din måde at reagere på jeg ikke forstår. Jeg har ikke bedt dig tage stilling til om du mener at jeg har overvejet konsekvensen. Held og lykke med din fremtid. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Det er vist ikke lige her man skal oprette en sådan tråd. Der kan når mange mennesker mødes let komme en kurre på tråden;) og dog fandt jeg ud af nogle ting . Mange tak for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Det er vist ikke lige her man skal oprette en sådan tråd. Der kan når mange mennesker mødes let komme en kurre på tråden;) og dog fandt jeg ud af nogle ting . Mange tak for hjælpen

Det kaldes en debat. Det betyder, at man må sige sin mening, også selvom man ikke er enige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Ja men det har du da også gjort, sagt din mening. Den er taget ad notum. Tak ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ragnerok

Via den korrespondance jeg har haft med min bortadopteret søster, har jeg fundet ud af, at selvom barnet ( eller som voksen) vokser op med viden om at h*n er adopteret, så kan man aldrig forberede sig på henvendelsen fra sin biologiske familie. Hos hende tog det hårdt, og i starten blev vi også afvist fordi hun ikke kunne kaperer at vi tog henvendelse. Så du skal også forberede dig på en afvisning. Og det er ikke engang sikkert, at familien ønsker at give dig nogle former for besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Det vil jeg gerne tro , at det må være en svær situation at stå i , hvis de ikke ønsker kontakt er det også forståeligt. Nogle gange går det godt så der er kun tilbage at håbe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg vil starte med at sige, at jeg godt kan forstå at du har lyst til at finde din søn, men samtidigt så er jeg også nødt til at spørge om du har tænkt dig rigtig godt om, og overvejet alle de konsekvenser som det kan have at opsøge folk, som måske ikke aner du eksisterer.

Det er jo langt fra sikkert at din søn ved, at han ikke er sine forældres biologiske søn. Og hvis han gør så er det igen langt fra sikkert at han ønsker kontakt med dig. Det kan give mange følelsesmæssige konsekvenser for din søn at blive kontaktet.

Jeg synes du skal kontakte bureauet, og give tilladelse til, at de må give dine oplysninger til din søn, hvis han selv efterspørger dem.

Helt enig :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind