Lenamm

Søger Bortadopteret dreng fra 1982

Recommended Posts

fionagirl1

Hej

Jeg synes, som en anden også foreslår, at du prøver at bruge Facebook på een eller anden måde.

Han er 19 år idag ca, ikke?, så er han med garanti derinde.

Ønsker dig alt mulig held og lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button
Hej

Jeg synes, som en anden også foreslår, at du prøver at bruge Facebook på een eller anden måde.

Han er 19 år idag ca, ikke, så er han med garanti derinde.

han må så være 28, blive 29 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
S.1256
Hej

Han er 19 år idag ca, ikke?, så er han med garanti derinde.

Ønsker dig alt mulig held og lykke!

Men hvad søger man på på facebook, nå man ikke aner hvad han hedder, hvor han bor, skole, arbejde mm? Det eneste hun ved er vel hans alder og hvor han er født?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ragnerok

Jeg har også en bortadopteret søster. Nu kan jeg læse mig frem til, at du har en datter mere. Det gør det hele lidt lettere i forbindelse med at finde din søn.

HUN kan kontakte familiestyrelsen, og indsende en ansøgning om, at hun gerne vil finde sin adopteret bror. husk at skrive alle de oplysninger i kender med. De undersøger så det hele, finder frem til ham, kontakter hans forældre( hvis han nu ikke selv er klar over at han er adopteret) og giver svar videre , om han ønsker kontakt.

Det tog os ca 6 mdr at få kontakt til vores bortadopteret søster. I dag har min mor og hende en god kontakt sammen. Men søg igennem familiestyrelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Tak for alle forslagene. Det med at ham er på facebook har jeg også tænkt på ;) men jeg valgte sammen med min datter at kontakte familie styrelsen, det er nok det mest sikre. Og jo, det er da klart at jeg har tænkt over konsekvenserne igen og igen . Det er også derfor jeg har ventet så længe med at søge. Men jeg mener ikke at sandheden kan skade et andet menneske. Ihvertfald ikke hårdt. Er bare kommet dertil at jeg må have vished. Det var glædeligt at høre at andre har fundet deres familie medlemmer og at det er gået godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Tak for alle forslagene. Det med at ham er på facebook har jeg også tænkt på ;) men jeg valgte sammen med min datter at kontakte familie styrelsen, det er nok det mest sikre. Og jo, det er da klart at jeg har tænkt over konsekvenserne igen og igen . Det er også derfor jeg har ventet så længe med at søge. Men jeg mener ikke at sandheden kan skade et andet menneske. Ihvertfald ikke hårdt. Er bare kommet dertil at jeg må have vished. Det var glædeligt at høre at andre har fundet deres familie medlemmer og at det er gået godt.

Jeg kan godt forstå, at det som mor må være forfærdeligt at skulle bortadoptere og svært ikke at vide, hvordan det er gået din dreng senere hen.

Men det lyder helt forkert i mine ører når du skriver at 'sandheden ikke kan skade et andet menneske og ihvertfald ikke hårdt' Har du tænkt over en krise du kan sende ham ud i, hvis han ikke ved, at han er adopteret ? Hvilken krise hans forældre kan komme til at stå i ? Og i sidste ende, hvor svært det kan blive for dig og din datter, hvis han overhovedet ingen kontakt ønsker med jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Ja det er da klart jeg har tænkt de tanker andet ville da være underligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Ja det er da klart jeg har tænkt de tanker andet ville da være underligt.

Men så er det nok bare, at jeg ikke forstår, at du mener at kunne vide, hvor hårdt det evt vil påvirke drengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Two_cherries
Men så er det nok bare, at jeg ikke forstår, at du mener at kunne vide, hvor hårdt det evt vil påvirke drengen.

Manden :genert:

Jeg forstår dig udemærket ts, men har aldrig stået i lign situation eller kender til det, så ingen råd herfra :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Manden :genert:

Jeg forstår dig udemærket ts, men har aldrig ståer i lign situation eller kender til det, så ingen råd herfra :kys:

Kartoffel kartoffel. Om han er lille eller stor betyder jo ikke noget for størrelsen af det chok han kan risikere at få.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind