Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Panic-button

Tryg sygehus bamse - kan man købe en mere?

Recommended Posts

Sophiemor
Knægten har kastet hans kærlighed på hans tryg-sygehus bamse (theo :-P) - og så er det jo at jeg tænker en ekstra vil være rar at have .. men jeg nægter at han skal indlægges på intensiv igen, for at få en :deer:

Så kan man købe dem, uden indlæggelser? :genert:

Hvis Feen her får en mere næste gang hun skal afsted, så vil jeg gerne sende den til dig:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophiemor
Knægten har kastet hans kærlighed på hans tryg-sygehus bamse (theo :-P) - og så er det jo at jeg tænker en ekstra vil være rar at have .. men jeg nægter at han skal indlægges på intensiv igen, for at få en :deer:

Så kan man købe dem, uden indlæggelser? :genert:

Hvis feen får en mere næste gang hun skal ind, vil jeg gerne sende den til dig:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button
Hvis ikke, så smid mig en PB - for jeg tror godt, at jeg kan liste vores ud af bunken :)

Hvis Feen her får en mere næste gang hun skal afsted, så vil jeg gerne sende den til dig:kys:

Panic, jeg er ret sikker på Laura har den stående. ( og vist mere end en :blush: ) Skal jeg ikke lige tjekke det og så får du et bip hvis det er. Så kan jeg bare sende den over. Hun har alligevel kun øje for hendes bamse, kylling og ælling bamser :lun:

Hvor er i søde, damer :love::klap:

Jeg har hørt fra tryg-fonden, de kan ikke hjælpe - fordi alle bamser er ude i cirkulation

Men ser jo ud til at den kan skaffes på koenkarla´s link :klap: .. så vil jeg ikke give jer besvær :o

:banan::klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Splat
Panic, jeg er ret sikker på Laura har den stående. ( og vist mere end en :blush: ) Skal jeg ikke lige tjekke det og så får du et bip hvis det er. Så kan jeg bare sende den over. Hun har alligevel kun øje for hendes bamse, kylling og ælling bamser :lun:

Jeg vil gerne lave en bytter til noget andet for sådan en bamse. Tobias er dybt afhængig af sin bamse, som han fik ved specialtandlægen for 3 - 4 år siden. Den er i laser efterhånden og vi er reelt i små panik over, hvad der sker, når den ikke kan mere. Autister tager ikke den slags nemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shanna23
Hvis ikke, så smid mig en PB - for jeg tror godt, at jeg kan liste vores ud af bunken :)

Det samme her.

Tro vi har 3-4 styk.. kan ikke helt huske det.. de 3 af dem fik han fordi han skulle have dræn i, og den sidste efter en tur på sygehuset til operation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lene@

Den bamse har vi 2 af, her hedder de bare Thea begge to.

Og er begge fra indlæggelse på sygehuset også, jeg har ikke set dem andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Artha

Min datter er også helt ubeskriveligt glad for sin "Thea". Hun har aldrig haft interesse for bamser, men nu går hun ingen steder uden "Thea" :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
baby_cm
Det samme her.

Tro vi har 3-4 styk.. kan ikke helt huske det.. de 3 af dem fik han fordi han skulle have dræn i, og den sidste efter en tur på sygehuset til operation.

Så kan det være, at du vil dele en af dine med Splat?

For jeg så først hendes indlæg efter at jeg tilbød Panic vores igen. Og jeg synes Tobias skal have en, den søde dreng :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kss892

Ellers har vi også en der vist godt kan undværes. Send en PB hvis der stadig er nogle der mangler!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...