Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
MissMoonchild

Skruktråd vol. VI - venter på projekt baby (ny tråd)

Recommended Posts

MissMoonchild

Godaften :wave:

Sikke I får snakket herinde :D

Herut - jeg kan godt forstå du vil forsøge, når det nu er for en kort periode, som måske kan munde ud i noget der er bedre :gogo: Det vil helt klart blive værst de første par uger, så skal du nok vende dig til den nye hverdag :kys:

Vægt - det er bare så fedt med det hus :banan:

og jeg kan godt forstå du har stoppet den taljekur (eller hvad den nu hed) - du har jo tabt dig rigtig flot, og det vigtigste er at familien fungerer :kys:

Jeg har fået aftalt møde med privatbørnehaven, så på onsdag skal vi ned og besøge den :) Han lød som om det godt kunne lade sig gøre at rykke datoen, men nu må vi se - er ret overbevist om, at vi vil takke ja, hvis det kan lade sig gøre at rykke datoen - min mavefornemmelse har hele tiden sagt mig, at det er den mulighed der er bedst for C.. også selvom det giver os voksne lidt længere tur

ang min ansøgning, så var jeg jo ude at besøge institutionen i onsdags og regner med at få sendt ansøgningen i løbet af weekenden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH

Smarott jeg vil ogsåå shoppe lyserøde kjoler :love:

Moon håber virkelig det flasker sig med bh til Calvin, det kunne være rigtigt fedt nu det også er det din mavefornemmelse siger dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu

Moon håber virkelig det flasker sig med bh til Calvin, det kunne være rigtigt fedt nu det også er det din mavefornemmelse siger dig :)

Hvis du er "heldig" næste gang, så kunne det jo være.

I kan jo evt når I går igang, prøve diverse stillinger der er kønsbestemte.. Moon fortalte om, at de havde fundet sådan en side på nettet hvor man kunne se det..

smarott lækkert med nyt job og kort uge i næste uge. og shopping i morgen..

moon håber I kan få datoen flyttet, så I kan få ham i privat bh. OG krydser fingre med det job i byen, det andet holder jo ikke, hvis det skal tage så lang tid hver dag, som i dag..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu

ps. jeg når lige og lige at hjælpe med at afslutte denne tråd, inden der skal gang i en ny..

Jeg håber, at der kommer en masse nye skrukkere inden længe, for her er godt nok ved at blive tomt.. specielt hvis de inaktive ikke kommer på forsiden af en ny tråd :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH

Ja her bliver snart lidt halv tomt, men så må vi andre bare fylde lidt mere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH
Drenge kan godt gå i lyserødt:cool:

Også i lyserøde kjoler? :afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Også i lyserøde kjoler? :afro:

Sagtens! Det er som regel fædrene, der er problemet, når de har de lyster :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMoonchild

Ja, nu har vi da fået fyldt tråden lige pludselig :8:

Hvem har lyst til at oprette en ny?

Jeg kan godt oprette en ny, men bliver (forhåbentligt) ikke tråden ud :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMoonchild

tak :kys: Håber jeg også - ville elske, at han kunne være en del af den gode børnehave :love:

Hvis du er "heldig" næste gang, så kunne det jo være.

I kan jo evt når I går igang, prøve diverse stillinger der er kønsbestemte.. Moon fortalte om, at de havde fundet sådan en side på nettet hvor man kunne se det..

smarott lækkert med nyt job og kort uge i næste uge. og shopping i morgen..

moon håber I kan få datoen flyttet, så I kan få ham i privat bh. OG krydser fingre med det job i byen, det andet holder jo ikke, hvis det skal tage så lang tid hver dag, som i dag..

:lol: ja er dog gået lidt i stå i det her "pige" noget fordi vi har haft stoppet og startet og stoppet og startet og nu holder pause igen :sarkasme:

men det er nok også bare gamle skrøner det hele :afro:

og tak for opbakningen :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMoonchild
Sagtens! Det er som regel fædrene, der er problemet, når de har de lyster :P

der er min kæreste heldigvis totalt ligeglad :D

C har en nederdel, som han var ret vild med på et tidspunkt - han har også selv været med til at designe den :afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...