Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
MissMoonchild

Skruktråd vol. VI - venter på projekt baby (ny tråd)

Recommended Posts

Herut

Hold nu op hvor er der mange der lige er gået i gang og snart skal i gang, med at lave baby. Jeg håber på snarlige II streger til jer alle :blushing:

Tusind tak for alle de søde kommentarer, :ae:'er m.v. med hensyn til mit dilemma om jobbet. Det varmer sådan :) Jeg tror, at jeg har besluttet mig for, at starte på udlånet og så krydse fingre for at kunne blive der. Jeg har aftalt med chefen, at jeg kommer ind og hilser på dem her den 10. september så det hele ikke føles så fremmed. Jeg sendte hende en mail tidligere i dag og har lige fået et rigtig sødt svar tilbage. Jeg blev helt glad i maven for hun virker meget sødere end min tidligere chef. :) (Gad vide hvordan hun egentligt ser ud :gruble: Hendes navn lyder ret ungt og hun skriver også "ungt". Vil tro, at hun er 33-40 år) Mht. fisens lange dage i DP så er løsningen vidst, at kæresten afleverer ham kl. 07.30 og så kører jeg tidligt på arbejde så jeg kan tage hjem kl. 15.00-15.30 og hente ham omkring kl. 16.00-16.30. Jeg synes stadig, at hans dag er alt for lang men vi skal nok klare den når det kun drejer sig om 3,5 måned og så må jeg være 100 % på når jeg har tid med ham´og lade tlf. ligge m.v.

Miss-moonchild - Har du besluttet noget mht. C's børnehave? Det er sødt af pædagogen at være ærlig, synes jeg :-)

Har du fået sendt ansøgning til vuggestuen/børnehaven (kan ikke huske hvad det var for en institution) som ligger tættere på Jeres hjem?

Vægten - Hvor fedt med huskøb. Kæmpe tillykke :banan:

CTHH - Hvornår er det, at I flytter?

Kan ikke huske om der var mere jeg skulle skrive :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH

Herut - kan godt forstå du vælger at starte, selvom det bliver hårdt :) og en dag fra 7.30-15.30 er jo heelt normalt, tror de fleste børn er i vs i 8 timer dagligt :)

Vi flytter 1/11, så de næste to mdr kan kun gå for langsomt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut
Herut - kan godt forstå du vælger at starte, selvom det bliver hårdt :) og en dag fra 7.30-15.30 er jo heelt normalt, tror de fleste børn er i vs i 8 timer dagligt :)

Vi flytter 1/11, så de næste to mdr kan kun gå for langsomt :D

Hans dag bliver fra kl. 07.30-16.00/16.30 så han skal være afsted omkring 8,5-9 timer. Heldigvis har min mor sagt, at hun nok skal hente ham tidligt nogle dage. Det lettede lige min dårlige samvittighed og mit moderhjerte lidt :)

Åh kender godt det med, at tiden bare ikke kan gå for langsomt når man skal overtage en ny bolig. :ivrig:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut
Jeg starter arbejde mandag, og hold nu op, hvor jeg glæder mig:banan: bliver en kort uge, for har fri fredag, så mulle holder lang weekend den lille rod:D

Ih hvor skønt. Håber, at du får en god start :)

Har du haft ferie, fået nyt job eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH
Vores er afsted 6.30-16.00. Vi har faste vagter, så vi kan ikke bare gå manden eller jeg tidligt. Hun holder dog også en hel del fri, men i perioder er hun afsted ret mange timer.

Og sådan er der jo rigtigt mange familier der har det, det skal man ikke dunke sig selv i hovedet med :)

Jeg starter arbejde mandag, og hold nu op, hvor jeg glæder mig:banan: bliver en kort uge, for har fri fredag, så mulle holder lang weekend den lille rod:D

Sgu da ikk dårligt at lægge ud med sådan en kort uge :klap:

Hans dag bliver fra kl. 07.30-16.00/16.30 så han skal være afsted omkring 8,5-9 timer. Heldigvis har min mor sagt, at hun nok skal hente ham tidligt nogle dage. Det lettede lige min dårlige samvittighed og mit moderhjerte lidt :)

Åh kender godt det med, at tiden bare ikke kan gå for langsomt når man skal overtage en ny bolig. :ivrig:

Ups læste forkert :genert: men som sagt, synes jeg ikke du skal være for hård ved dig selv omkring det :kys:

Pga vores meget forskellige arbejdstider er O kun i vs fra 9.30-15/15.30 4 dage i ugen. Men jeg ser ham ikke mere af den grund, for til gengæld er jeg jo først hjemme kl 19 om aftenen og arbejder hver lørdag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH
Jeg dunker heller ikke mig selv. Jeg bliver bare irriteret over, at det ikke er i orden at fortælle, at ens børn er længe i institution, og det altså fungerer for både barnet og familien.

Mit svar var faktisk mere henvendt til Herut, for at underbygge at jeg var enig i det du sagde, om at det sagtens kan fungerer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Mit svar var faktisk mere henvendt til Herut, for at underbygge at jeg var enig i det du sagde, om at det sagtens kan fungerer :)

Ok:kys: jeg er lidt blank her til aften:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH
Ok:kys: jeg er lidt blank her til aften:lol:

Blank :lol: det sagde de seje drenge altid i folkeren :D

Jeg skal på arbejde i morgen, jeg giiiider bare ikke :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH
Jeg skal shoppe med lillen og til fødselsdag på strøget. Der er gratis morgenmad og en tur i Disney shop:lun:

Hvor lyder det bare rigtigt hyggeligt :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Hvor lyder det bare rigtigt hyggeligt :lun:

Lyserøde kjoler kan man altid shoppe jo:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...