MissMoonchild

Skruktråd vol. VI - venter på projekt baby (ny tråd)

Recommended Posts

Blaesbjerg

hej igen :wave:

ikke så meget nyt at berette herfra, vi har dog haft en helt fantastisk nat:rocker: Liva blev lagt i seng kl. 19 og vågnede først kl. 8.30:banan::banan: jeg var helt omtumlet, da jeg vågnede kl. 7.30 og der var jo lyst udenfor:8: Ret lækkert med en masse sammenhængende søvn :-D

Manden og jeg spiste morgenmad sammen:lun: Ih det var lækkert ikke at skulle sluge maden:lol:

Men ih hvor er jeg dog skruk i øjeblikket:genert: jeg har taget mig selv i at tænke at jeg da bare kunne blive gravid nu og så vente med job efter jeg er udlært, men det går jo heller ikke:genert: og så skulle jeg jo gerne forbi okt/nov, for så er der gået 1,5 år siden KS - jeg satser jo som det ser ud lige nu, at jeg kan føde vaginalt næste gang :)

Det går bedre herhjemme, det er nu 4 dage siden at vi fik aflivet Kato, men det bliver en smule bedre hver dag, men nøj hvor er han savnet:engel:

Håber I andre har en god weekend, jeg nyder mine sidste dage hjemme inden det går løs på mandag:8: shit det bliver mærkeligt at komme i gang igen efter 1 år:stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMoonchild

ikke så meget nyt at berette herfra, vi har dog haft en helt fantastisk nat:rocker: Liva blev lagt i seng kl. 19 og vågnede først kl. 8.30 jeg var helt omtumlet, da jeg vågnede kl. 7.30 og der var jo lyst udenfor:8: Ret lækkert med en masse sammenhængende søvn

Manden og jeg spiste morgenmad sammen:lun: Ih det var lækkert ikke at skulle sluge maden

Men ih hvor er jeg dog skruk i øjeblikket:genert: jeg har taget mig selv i at tænke at jeg da bare kunne blive gravid nu og så vente med job efter jeg er udlært, men det går jo heller ikke:genert: og så skulle jeg jo gerne forbi okt/nov, for så er der gået 1,5 år siden KS - jeg satser jo som det ser ud lige nu, at jeg kan føde vaginalt næste gang :)

Det går bedre herhjemme, det er nu 4 dage siden at vi fik aflivet Kato, men det bliver en smule bedre hver dag, men nøj hvor er han savnet:engel:

Håber I andre har en god weekend, jeg nyder mine sidste dage hjemme inden det går løs på mandag:8: shit det bliver mærkeligt at komme i gang igen efter 1 år:stoned:

:8: Kan hun ikke lige lære Calvin det? :D

der er heller ikke længe til oktober/november :lun::kys:

Og ja det er virkelig hårdt, at komme igang efter barsel! De første uger var jeg totalt bombet og gik i seng næsten samme tid som Calvin :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blaesbjerg
:8: Kan hun ikke lige lære Calvin det? :D

der er heller ikke længe til oktober/november :lun::kys:

Og ja det er virkelig hårdt, at komme igang efter barsel! De første uger var jeg totalt bombet og gik i seng næsten samme tid som Calvin :-P

:lol: jeg håber virkelig også det er hendes nye stil:-D Men hvor er jeg glad for at jeg tog "kampen" med hende om at falde i søvn i egen seng i sidste uge, for det er virkelig gået over alt forventning :)

Jeg har også en tåbelig idé om at jeg kunne bliver gravid i september, så jeg har termin i juni - så kunne den lille ny blive født 6/6 12, nu når Liva er født 5/5 10 - og ja... det er ret tåbeligt:stoned:

Jeg starter på skole, så frygter også at jeg falder i søvn over lektierne:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blaesbjerg
Ja tro mod Jekyll & Hyde saa er jeg lige ved at gaa i selsving over at brylluppet skal staa om KUN 13 uger :shock: Men paa den anden side saa synes jeg at 2mdr er laaaaaaang tid inden vi kan begynde PB :rulle::lol:

Ikke noget at sige til hvorfor jeg er saa rundforvirret en gang imellem.....

Blaesbjerg hvor laekkert at hun sov igennem :klap: Det er en af de ting jeg saa ikke ser frem til mht PB, jeg vaerdsaetter min soevn meget hoejt :blushing: men alt bliver jo opvejet af saadaan en lille guldklump :)

Jeg ELSKER også min nattesøvn og kan blive helt gnaven af at få den afbrudt, men heldigvis så har vi max. haft 14 dage, hvor hun har holdt os vågne det meste af natten.

Allerede da hun var 3-4 uger gammel, der sov hun 6-7 sammenhængende om natten:worship:

Så "frygter" lidt at jeg får en besværlig baby næste gang, for hele familien siger ofte: "I har ikke prøvet hvad det vil sige at have barn endnu" og de har nok ret, for hun har altid været dejlig nem:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HaBPa

ikke så meget nyt at berette herfra, vi har dog haft en helt fantastisk nat:rocker: Liva blev lagt i seng kl. 19 og vågnede først kl. 8.30:banan::banan: jeg var helt omtumlet, da jeg vågnede kl. 7.30 og der var jo lyst udenfor:8: Ret lækkert med en masse sammenhængende søvn :-D

Manden og jeg spiste morgenmad sammen:lun: Ih det var lækkert ikke at skulle sluge maden:lol:

:

Liva kan også godt lærer Lærke at sove. Lærke er en skovl til det med at sove, vi er oppe ved hende 2-4 gange hver nat og hvis morgenen først starter kl 06 er vi heldige.

Kan skrive under på det er hårdt at starte efter barsel.

jeg lovede en opdatering på mit "fantastiske" kærlighedsliv, og nu kan jeg helt melde mig ud af skruktråden, ihvertfald for nogen tid - for T og jeg er ikke sammen mere...

hans tvivl var der stadig og den var ikke blevet mindre, så derfor syntes han ikke det var fair at blive i et forhold hvor han ikke var der 100%

jeg er egentlig ok med der, og indtil videre er vi stadig venner, og det håber jeg på at vi kan blive ved med...

Ked af at høre, :ae: men dejligt i skilles som venner

Jer der ser gravide maver over det hele, det er jeg også begyndt på og synes faktisk de er smukke igen. Har haft siden min fødsel af Lærke når jeg så en gravid mave. Godt det ikke er mig. Men nu begynder det stille at ændre sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot

:genert: Er kommet til at købe Livol vitaminpiller :genert: Læste i en anden tråd, at de fungerer fint som vitaminpille, inden man bliver gravid, men når man planlægger det :lol: For tænk nu, hvis kæresten liiiige pludselig siger, at nu er det nu? Så ville det da være ærgerligt ikke at være fyldt op af de vitaminer (særligt folinsyre), som man skal være :tie: Og når det bare er almindelige vitaminpiller, så kommer jeg ikke til at fremstå som helt skruktosset, jeg tænker, jeg kan dække det ind under, at jeg gerne vil være sund :gruble:

Skulle ind og ændre min årsopgørelse fra sidste år, men kunne så se, at den allerede var ændret - og at det sandsynligvis betyder en god sjat penge tilbage :klap: Stemmer det, og sker der ikke "modregninger", betyder det, at der allerede i april vil være penge til stuen :banan: Så er det bare at komme i gang! Måske de udsigter, der gjorde, at jeg tænkte, at jeg liiiiige kunne købe nogle vitaminpiller, just in case...

På den ene side tænker jeg, at jeg nok ikke skal presse citronen mere, er jo allerede gået fra "vi skal have stue, gang og gæstetoilet færdigt, før vi kan gå i gang" til "vi nøjes med stuen", så burde vel egentlig bare være tilfreds... Men min indre grådighed siger mig, at det jo ikke tager ni måneder at lave den stue, så man kunne jo godt starte så småt... Eller i hvert fald: Når jeg nu skal have min sidste p-ring fra den pakke ud her om et par uger, så kunne jeg jo lade være med at købe en ny pakke, og så kunne vi bare stå af i Roskilde... Eller i det mindste bare nøjes med én pakke mere, altså 3 ringe mere... Sådan midten af juni ville jo egentlig heller ikke være helt tosset :genert:

Sådan ser mit skrukbarometer ud indvendigt: :ivrig: Hvis nogen skulle være i tvivl...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMoonchild
jeg håber virkelig også det er hendes nye stil Men hvor er jeg glad for at jeg tog "kampen" med hende om at falde i søvn i egen seng i sidste uge, for det er virkelig gået over alt forventning

Jeg har også en tåbelig idé om at jeg kunne bliver gravid i september, så jeg har termin i juni - så kunne den lille ny blive født 6/6 12, nu når Liva er født 5/5 10 - og ja... det er ret tåbeligt

Jeg starter på skole, så frygter også at jeg falder i søvn over lektierne:lol:

Det hjælper rigtig meget på søvn, at de sover i egen seng! Er hvertfald glad for vi også har givet ham den vane fra starten :-P

Det kunne da også være lidt hyggeligt :lun:

Jeg pønser på, at lokke kæresten på bare lige at forsøge, så det passer med termin i september/starten af oktober.. og hvis det så ikke lykkes så venter vi lidt :genert:

Det kunne jo være skønt hvis der var en god grund til at min mens stadig ikke er dukket op, men det ville være noget af et mirakel hvis det var tilfældet. Jeg har nemlig en spiral.

Da jeg i sin tid for 12 år siden første gang startede på p-piller havde jeg en lille blødning i en hel måned!

Det kunne da ellers være hyggeligt :lun:

Jeg mener også jeg havde det sidste gang jeg startede på piller.. det er bare ret irriterende :rulle:

:genert: Er kommet til at købe Livol vitaminpiller :genert:

Sådan ser mit skrukbarometer ud indvendigt: :ivrig: Hvis nogen skulle være i tvivl...

:lol: :lol: :kys::lun:

Men er der 400 mg. folsyre i livol? der er vist noget med du skal tage 2 så, eller? :gruble:

utroligt så hurtigt man glemmer :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot

Men er der 400 mg. folsyre i livol? der er vist noget med du skal tage 2 så, eller? :gruble:

Ja, der er 400 mg folsyre i Livol, man skal kun tage en enkelt dagligt, så det er jo ret nemt :slem:

Har lige spurgt kæresten, om ikke vi skulle have os en lille hundehvalp til sommer - sådan med særligt vægt på racen mops - men han lød ikke heeeelt overbevist :gruble: Sådan mildt sagt :gruble:

Er heller ikke helt selv sikker på, det er en god idé, sådan 100 %, men ihh, hvor kunne det være dejligt :klap: Drømme er der jo nok af...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blaesbjerg

FrkAskepot Hvor dejligt at du er velforberedt med dine vitaminpiller, da jeg smed p-pillerne da anede jeg slet ikke at man skulle tage de forskellige vitaminer. Så jeg begyndte først at tage gravitamin da jeg var 6-7 uger henne:genert:

og fedt hvis du får penge tilbage i skat, det bliver da så lækkert hvis I snart får stuen færdig og det så hedder PB i april:lun:

MissMoonchild Liva begyndte først at sove i vores seng da hun var omkring 7 mdr.:rulle: der ramte forkølelsen og efter hun blev rask, så kom hun tilbage i egen seng, så blev hun syg igen og tilbage i vores seng og så vidste vi der kom en masse "bump" på vejen som start i dagpleje, jeg skulle starte skole hvor der jo er Bruxelles på 6 dage inkluderet, så vi valgte faktisk at beholde hende i vores seng, da det var vigtigt for os at hun var tryg :)

Men hun har jo klaret dagpleje bedre end ventet, så vi (læs:jeg) valgte at hun skulle tilbage i egen seng :banan:

Jeg sover SÅ meget bedre, når hun ikke ligger ved siden af mig, da hun var nyfødt der lå hun i vugge ved siden af sengen, da jeg simpelthen ikke kunne sove ordentligt, når hun lå ved siden af mig :)

og så vil jeg da lige berette om det der forhåbentlig er Livas nye stil :-D Hun blev puttet igår kl. 19.30 og vågnede først kl. 7.30:banan: det eneste minus var at hun havde kvitteret med en bonus ble der var helt op af ryggen:badr:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige
Det hjælper rigtig meget på søvn, at de sover i egen seng! Er hvertfald glad for vi også har givet ham den vane fra starten :-P

Det kunne da også være lidt hyggeligt :lun:

Jeg pønser på, at lokke kæresten på bare lige at forsøge, så det passer med termin i september/starten af oktober.. og hvis det så ikke lykkes så venter vi lidt :genert:

Det kunne da ellers være hyggeligt :lun:

Jeg mener også jeg havde det sidste gang jeg startede på piller.. det er bare ret irriterende :rulle:

Men det kan I da slet ikke nå :gruble:. Jeg har en kollega, som er 13 uger henne, og hun har termin i starten af september.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind