MissMoonchild

Skruktråd vol. VI - venter på projekt baby (ny tråd)

Recommended Posts

MissMoonchild
Jeg er lidt af en Jekyll & Hyde, for paa den ene side saa vil jeg bare vaere gravid NU og det kan kun gaa for langsomt, men min indre Bridezilla siger jeg ikke vaere gravid til vores bryllup i juni. :engel::devil:

Det er nu ellers flot med sådan en mave :lun:

Laura er jo født i januar, og der er mange i vores familie som har fødselsdag der :lol:

Så I skal ikke ramme januar næste gang :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

jeg lovede en opdatering på mit "fantastiske" kærlighedsliv, og nu kan jeg helt melde mig ud af skruktråden, ihvertfald for nogen tid - for T og jeg er ikke sammen mere...

hans tvivl var der stadig og den var ikke blevet mindre, så derfor syntes han ikke det var fair at blive i et forhold hvor han ikke var der 100%

jeg er egentlig ok med der, og indtil videre er vi stadig venner, og det håber jeg på at vi kan blive ved med...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMoonchild
jeg lovede en opdatering på mit "fantastiske" kærlighedsliv, og nu kan jeg helt melde mig ud af skruktråden, ihvertfald for nogen tid - for T og jeg er ikke sammen mere...

hans tvivl var der stadig og den var ikke blevet mindre, så derfor syntes han ikke det var fair at blive i et forhold hvor han ikke var der 100%

jeg er egentlig ok med der, og indtil videre er vi stadig venner, og det håber jeg på at vi kan blive ved med...

Gør mig ond :(:ae:

men godt du er afklaret med det og at I kan blive ved med at være venner :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMoonchild
Min menstruation må virkelig gerne snart komme. Den skulle være på trapperne, men man ved aldrig med min mærkelige krop. Jeg har bare så ondt i mit undeliv, virkelig typiske menses smerter. Men der er bare ikke skyggen af blod eller lyserødt udflåd i det mindste.

Det er altså irriterende.

:slem:

ej.. håber den snart dukker op :kys: Man vil ret så gerne have en regelmæssig cyklus inden jo!

Min har været meget kort og ikke regelmæssig efter jeg fødte :stoned: nu er jeg begyndt på p-piller og har haft rødt udflåd i over en uge nu :stoned:

Var det også sådan ved jer, da I startede piller igen (hvis I gjorde)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop
Gør mig ond :(:ae:

men godt du er afklaret med det og at I kan blive ved med at være venner :kys:

Oev, det er jeg ked af at hoere. :kys::ae:

Det er jeg rigtig ked af at læse, også selvom du er ok med det :ae::kys:

tak søde piger, jeg er nogenlunde ok.. det er stadig møg svært at tænke på en fremtiden uden T og vores skønne køter, og det vil være svært i lang tid endnu, men jeg er sikker på at fremtiden vil mig noget godt.. og hvem ved måske kommer jeg tilbage til tråden en dag

kan i ha det rigtig dejligt alle sammen, håber snart i skal videre :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina

Jeg læste det lige på face, jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige andet end :ae:

Jeg er her til en lytter hvis der er behov:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blaesbjerg

Et kæmpe :ae: i din retning:kys:

:slem:

ej.. håber den snart dukker op :kys: Man vil ret så gerne have en regelmæssig cyklus inden jo!

Min har været meget kort og ikke regelmæssig efter jeg fødte :stoned: nu er jeg begyndt på p-piller og har haft rødt udflåd i over en uge nu :stoned:

Var det også sådan ved jer, da I startede piller igen (hvis I gjorde)?

Jeg havde jo fået mine p-piller igen ved lægen allerede ved Livas 5 ugers tjek, da jeg jo ikke ammede og blev enige om at når min mens kom, så skulle jeg huske at spise den første pille samme aften, så da den kom 3 mdr. efter (havde lykkelig glemt min tid uden:lun:) så startede jeg på p-pillen og der har ikke været noget usædvanligt

Men noget som jeg ikke havde regnet med er de modbydelige mens smerter, det har jeg aldrig oplevet før efter min graviditet:tie: nøj de gør nas!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop
Jeg læste det lige på face, jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige andet end :ae:

Jeg er her til en lytter hvis der er behov:ae:

Et kæmpe :ae: i din retning:kys:

I er nogle skønne piger.. men som du kan læse Tina, så er vi begge afklaret med det, og vi skilles som venner...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot

Shopping er SKØNT

selvom det nærmest kun er Calvin jeg shopper til nu :-P Det ER bare sjovere

God ide, at shoppe i et byggemarked

Endte med at shoppe uden for byggemarkedsverdenen, men fik da begrænset mig til: Noget stof til at sy puder af, hårnåle, hårelastikker og en mascara :klap: Det synes jeg faktisk var ret imponerende.

Mange tak. glæder mig til at kunne berette at kæresten er hoppet med på ideen. Men det er frygteligt at være så skruk, sidder og kigger på ventetøj allerede og sidder og kigger på hvor længe jeg har fuld løn mm på min arbejdsplads

Ja, det er ret frygteligt, og man begynder at kigge på diverse ikke-aktuelle ting. Personligt går jeg mest i retning af gravidmaver og små babyer og deres tilbehør... Og der er måske sluppet en fødselsberetning eller to ind et sted også :genert:

Saa gik skruk-barometeret lige op in grad, da jeg saa min nevoe paa 2mdr paa Skype i dag

:lol: Forståeligt :lol: Der skal ikke altid så meget til at aktivere et sådan barometer.

Jeg er lidt af en Jekyll & Hyde, for paa den ene side saa vil jeg bare vaere gravid NU og det kan kun gaa for langsomt, men min indre Bridezilla siger jeg ikke vaere gravid til vores bryllup i juni.

Kan godt forstå, at du har dine tanker omkring det der med at være gravid ved eget bryllup. Ville være lidt træls ikke at kunne nyde maden pga. kvalmen og skulle holde sig fra champagne og alt det andet :gruble: Ved ikke, hvad jeg ville vælge i din situation... Men så lang tid er der jo heller ikke til juni...

Det gør mig ondt at høre, men er da glad for, at du er nogenlunde ok med det :ae: Men øv, hvor er det da bare træls...

Min menstruation må virkelig gerne snart komme. Den skulle være på trapperne, men man ved aldrig med min mærkelige krop. Jeg har bare så ondt i mit undeliv, virkelig typiske menses smerter. Men der er bare ikke skyggen af blod eller lyserødt udflåd i det mindste.

Det er altså irriterende.

:gruble::slem: Er der måske mulighed/risiko for noget?

tak søde piger, jeg er nogenlunde ok.. det er stadig møg svært at tænke på en fremtiden uden T og vores skønne køter, og det vil være svært i lang tid endnu, men jeg er sikker på at fremtiden vil mig noget godt.. og hvem ved måske kommer jeg tilbage til tråden en dag

kan i ha det rigtig dejligt alle sammen, håber snart i skal videre :kys:

Ja, det må virkelig være møgsvært...

Fra 3 år siden (sådan ca. mener jeg) var jeg også herinde i tråden, fordi jeg troede, at fremtiden var med en anden. Vi havde snakket børn og var godt på vej i den retning, vi alle herinde drømmer om, men forholdet holdt så ikke alligevel. Hold op, hvor var det hårdt pludselig ikke at kunne have alle de drømme (som jeg jo mente var fuldt ud realistiske) med den mand, jeg virkelig troede, jeg skulle blive gammel med... Det er så svært at omprogrammere sig selv...

Men det jeg egentlig vil frem til, er, at jeg også havde den tanke, at fremtiden nok ville mig noget godt - og måske også noget bedre, end hvad jeg dengang havde...

I dag er det tydeligt for mig, at det faktisk var godt for mig, at forholdet der ikke gik, for der var noget endnu bedre og mere rigtigt til mig :lun: Det er utroligt så lykkelig man faktisk kan gå hen og blive :blushing: Selv er jeg samtidig ret glad for, at jeg så ikke også nåede at få børn med ham, må nu alligevel være sjovere at være fælles om den ting :genert:

Er sikker på fremtiden gemmer på noget helt fantastisk til dig :ae: Det dukker op lige pludselig, det er jeg sikker på... Selvom det måske kan virke lidt fjernt lige nu...

Du må også have det rigtig godt, kan jo være, du når at komme tilbage i tråden, inden jeg er ude :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina
I er nogle skønne piger.. men som du kan læse Tina, så er vi begge afklaret med det, og vi skilles som venner...

Ja, det er super dejligt at det også kan lade sig gøre. Dejligt man ikke ender med at smide sofaen efter hinanden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind