Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
ejPrinsesse

Den økonomiske resultattråd 2011!

Recommended Posts

Lee102143

Jeg vil gerne være med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lee102143
Det er en stående boligkredit (banklån), så dermed er der ikke indlagt faste afdrag. Det er det samlede afdrag, der skal være på 150.000 i 2011, renter kommer derudover.

Det er godt nok et højt mål at sætte sig vil jeg sige. Det er vel til 4,5-8% i rente ca hvis det er en boligkredit, så det er egentlig effektiv betaling på 160.000 ca. Puha da det er at stile højt, men kan slf være de har indtægten til det :)

Jeg satte også et for mig stort mål sidste år i maj da jeg skifte bank og trak mit 87.000 store gamle forbrugslån med over. Jeg havde lovet mig selv at 1. Januar 2011, skulle jeg være gældfri. Den holdte ikke stik, da en del gamle kreditorers breve "endelig" fandt vej til min postkasse, så måtte vente til 1. Feb. i stedet for men nøj hvor er det dejligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kroellequeen

Hov, jeg glemte et konkret mål for marts :genert:

Husholdning inkl. takeaway holdes indenfor DKK 4.000 og kassekreditten er nedbragt til max. DKK 10.000 ultimo marts.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xnaiv

Så har vi regnet sammen. Vi har 6500,- til rådighed denne måned. Så vi skal da stramme lidt an, men vi har levet for så lidt før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg har lige tjekket min netbank så her er udgangspunktet:

Mastercardet er nu helt betalt :D

Saldoen på lønkontoen er GBP - 480.48.

Jeg håber saldoen ved udgangen af måneden er max -1500, men håber dog at jeg er god og kan holde den omkring -1200 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mufle
Så har vi regnet sammen. Vi har 6500,- til rådighed denne måned. Så vi skal da stramme lidt an, men vi har levet for så lidt før.

Det er det jeg har at leve for hver eneste måned .. og det er inkl. benzinforbruget, som pga. mit arb. ligger på omkring 1500 kr. pr måned .. men jeg vil også gerne være med i tråden - og mit mål er at banke mindst 2000 af hver måned på gælden min eksmand forærerede mig .. ikke at overtrække en eneste måned OG at spare en smule op til sommerferien :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg har lavet madplan nu, der sker sgu store fremskridt her, selv min mor er vist en smule stolt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
apl75

Halløjsa :wave:

Jeg vil godt have et flueben allerede for at have fået styr på forbruget i boligen.... Jeg har bakset med det længe og nu er der styr på el forbrug mm :rocker:

apl :wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ejPrinsesse

Jeg opdaterer lige om straks :D

Hvis der er nogle der bliver totalt forvirrede af at navnene er rødlige, som er fyfy farven i andre lign. tråde, så må i lige sige til ...

Er bare lidt for meget pige til ikke at blive begejstret for muligheden, for at bruge dark pink som farve :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xnaiv
Det er det jeg har at leve for hver eneste måned .. og det er inkl. benzinforbruget, som pga. mit arb. ligger på omkring 1500 kr. pr måned .. men jeg vil også gerne være med i tråden - og mit mål er at banke mindst 2000 af hver måned på gælden min eksmand forærerede mig .. ikke at overtrække en eneste måned OG at spare en smule op til sommerferien :-)

Okay, vi er også 2 mand og vi bruger cirka 1000-1200kr på diesel i måneden. :)

- Vi har denne uge lavet madplan til og med torsdag (fre + lør har vi andre planer). Jeg har idag handlet alt ind også til mandens madpakke - det blev kun 334 kr :banan: Det synes jeg dælme var billigt. Så skal der ikke rigtigt hives penge op af pungen før på fredag.

Kan virkelig anbefale at lave madplan, da man undgår alle impulskøbene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...