jettep1985

Candy wrap taske

Recommended Posts

jettep1985

Lille pung lavet i avis med lime tern. Lavet på bestilling. Har hvid lynlås.

post-97958-13940039235929_thumb.jpg

post-97958-13940039236207_thumb.jpg

post-97958-13940039261547_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mormoar51
Lille pung lavet i avis med lime tern. Lavet på bestilling. Har hvid lynlås.

Fantastisk - det er lige mig :love: :love:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

Det er jo det gode ved denne måde at lave tasker. De kan laves af alle slags tryksager, emballage osv så de bliver meget personlige og unike :)

Jeg må dog sige at jeg endnu ikke har set nogen gå rundt med sådan en taske :gruble: lidt mærkeligt, hvis de er ved at blive populære...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissDivine
Det er jo det gode ved denne måde at lave tasker. De kan laves af alle slags tryksager, emballage osv så de bliver meget personlige og unike :)

Jeg må dog sige at jeg endnu ikke har set nogen gå rundt med sådan en taske :gruble: lidt mærkeligt, hvis de er ved at blive populære...

Var de ikke mere populære for et par år siden? Jeg var på kursus i 2008 og der var der mange, der havde dem - men måske er de på vej tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

hmm jeg havde ike hørt om det før. Og jeg har ikke set den nogen steder før.

Så skal ikke kunne sige om det har været populært i 2008 så det kan da godt være det stadig er lidt oppe :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissDivine
hmm jeg havde ike hørt om det før. Og jeg har ikke set den nogen steder før.

Så skal ikke kunne sige om det har været populært i 2008 så det kan da godt være det stadig er lidt oppe :-)

Jeg synes i hvert fald stadig de er fine :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

hmm har da taget billeder af pungene indvendigt. men kan lige komme noget i næste gang jeg har lavet en pung så i kan se at der er plads nok :-)

Det kan jo være svært ud fra billederne at se, hvor store de er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mormoar51

Det er sørme da fordi, vi ikke kan finde ud af det, før vi har været på kursus :lol:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
albh

Hejsa

Må jeg også svare på denne tråd? Dine tasker er bare så flotte. Jeg fletter også. Det er spændende og udfordrende.

post-152131-13940046685554_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

det er en fin taske du har lavet. jeg har lavet nogle stykker som jeg har liggende. Skal på noget sommer marked og se om jeg muligvis kan få solgt nogen af dem. Lægger billeder på af dem senere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind