Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
jettep1985

Candy wrap taske

Recommended Posts

jettep1985

Her skal i lige se hvad jeg har brugt min tid på.

Jeg har kastet mig over at lave en candy wrap taske. Jeg hørte om det og tænkte jeg ville prøve.

Jeg har lavet denne ud af teposer. Der er brugt 464 teposer som alle er beklædt med tape.

Der kan næsten ligge et a5 papir inden i tasken. Og det har taget næsten 2 uger at nå hertil, men det er også min første taske.

Tasken er ikke helt færdig endnu mangler lige en lynlås og en skulderstrop. Lægger flere billeder ind når den er helt færdig :)

post-97958-13940031641937_thumb.jpg

post-97958-13940031642251_thumb.jpg

post-97958-1394003164255_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SonataA

Hvor er den fin!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GentofteDullen

Rigtig flot arbejde!:gogo:

Har du tænkt dig at fore den med stof? Jeg overvejer også selv at gå i gang (mest for sjov), fordi jeg har fundet en opskrift på nettet. Men altså, så skal man jo til at samle en masse slikpapir eller lignende først!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

Jeg har ikke tænkt mig at fore den med stof indvending. Synes næsten det er synd for den er jo lige så flot inden i. Har set en video på youtube for en butik viser sådanne tasker frem og der bruger de ikke for inden i taskerne.

Det med at samle kan tage lidt tid, men man kan jo få dem man kender til at hjælpe med at samle. Jeg har noget familie der samler til mig og dem min mor arbejder med samler også teposer til mig så får tit en fryse pose flydt med teposer. Bruger dem også til at folde figure til at sætte på kort osv nemlig.

Men de kan jo laves af det man synes bare det ikke er for tykt så kan det være svært at folde det rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GentofteDullen

Jeg kan godt forstå du ikke vil fore den. Den er også flottere indvendigt, end mange af de andre af den slags, jeg har set:)

Jeg må jo gå i gang med at samle lidt så;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

hvor er den super fin :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

Mange tak for jeres kommentare :-)

Malinsofie: Når man først finder ud af teknikken er det ikke så svært. man skal bare væbne sig med tålmodighed. Men god arbejdslyst når du kommer så langt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

Så fik jeg sat lynlås i og sat en skulder strop på. Så vil lige vise det færdige resultat :)

post-97958-13940032568372_thumb.jpg

post-97958-13940032568653_thumb.jpg

post-97958-13940032568933_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GentofteDullen

Wow!:gogo:

Hvordan har du sat lynlåsen fast? Er den syet eller limet?

Jeg overvejer at gå i gang med en kurv i stedet for en taske. Det er nok et lidt større projekt, men der er bare større sandsynlighed for, at jeg ville få den brugt. Men så skal der guffes slik i lange baner for at skaffe papir nok:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

Lynlåsen har jeg syet fast. Den metode der var vist på nettet synes jeg var indviklet så fandt selv på en god måde at gøre det på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...