Dagge24

nogle der skal starte med at løbe?

Recommended Posts

biibi2

Har kigget på det program c25k har lavet til løbebånd. Tror jeg vil prøve det :) Jeg er så misundelig på folk der løber! Jeg har aldrig løbet og har villet starte på det i så lang tid, men har bare ikke haft overskud til et kedeligt begynder program..

Pt har jeg kun nogle Nike Zoom quick sister træningssko. Kan jeg løbe med dem i 1-2 måneder? Har ikke råd til at købe løbesko til 1000-2000 kr lige nu :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solskinogskyer
Har kigget på det program c25k har lavet til løbebånd. Tror jeg vil prøve det :) Jeg er så misundelig på folk der løber! Jeg har aldrig løbet og har villet starte på det i så lang tid, men har bare ikke haft overskud til et kedeligt begynder program..

Pt har jeg kun nogle Nike Zoom quick sister træningssko. Kan jeg løbe med dem i 1-2 måneder? Har ikke råd til at købe løbesko til 1000-2000 kr lige nu :-P

Jeg jeg har kunnet løbe i mine Puma træningssko fra grøn hvidkål i over 1 år, så tror jeg også godt du kan løbe i dem der :-D

Mine nuværende er i øvrigt fra Asics, og fordi det er en børnestørrelse, kom jeg kun af med 600 kr. - lidt fordele skal der da være ved at være lille :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Jeg mangler faktisk nye løbesko - er der nogen som ved, om der er et godt tilbud et sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biibi2
Jeg mangler faktisk nye løbesko - er der nogen som ved, om der er et godt tilbud et sted?

Der er januarudsalg alle steder, så mon ikke du kan finde et godt tilbud! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru.V.
Hm.. det skal jeg da lige ha kigget på... 199 kan man som regel undvære - det er værre med 400!!

Men flytter om 2 måneder - ville ellers ønske jeg kunne komme igang nu!!

Øv fitness one er ikke i århus!

Så prøv Fitness World. De har en del afd. i Århus/Aarhus :rulle: - det koster 229,- pr. måned. Og ind i mellem gode tilbud på deres kontingent.

Bruger selv det Couch to 5k - og indtil videre går det godt. Men har også kun afprøvet det 2 gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Nu vil jeg begive mig ud på årets første løbetur - gisp! Hvor meget tøj skal man have på, det er jo pisse koldt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Det blev til 3,52 ud af 5,4 km. Er I andre kommet i gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SalomonsMor

Jeg skal igang med at løbe, det har længe været planen, men er blevet forhindret af sygdom og sne:rulle: NU håber jeg bare at frost og sne meget SNART er et overstået kapitel!!! Jeg får ikke løbet når der er 5-10 - grader! Uhhh

Jeg skal ha fundet mig sådan en løbe app!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har løbet 2½ km i dag på 20 minutter og 8 minutter som det længste uden pause - det er sådan set okay, når jeg ved, at jeg har løbet 4-5 gange i februar og holdt en meget lang pause med at løbe.

Løbebånd forvirrer mig i forhold til at løbe udendørs - hvad jeg ellers har gjort. Jeg har svært ved at vurdere hastighed kontra tid. Jeg har så løbet bare for at løbe til en start, men jeg må nok lige få IFORMs program banket ind i hovedet ved lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind