Maybe_I_should_ask_Doctor_Phil

Eksem/kløe mellem brysterne

Recommended Posts

Der kommer sådan nogle små røde knopper mellem mine bryster, som kløer. Jeg har ret store bryster, og de bliver altid presset sammen når jeg har BH på, så måske er det derfor? :o

Er der andre, der har prøvet det? Og hvad gør man ved det? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ayoe

Gnaver dine bh'er? Ellers er det måske varmeknopper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gnaver dine bh'er? Ellers er det måske varmeknopper.

BH'erne burde passe, de er ret nye og købt i en forretning specielt til store bryster, hvor jeg blev målt og hjulpet med at finde den rette model osv. Men jeg synes godt nok de er lidt stramme - ekspedienten sagde bare, at det skulle de være i starten, fordi de blev lidt løsere med tiden. Mon det virkelig kan være derfor? :gruble:

Jeg ved ikke om det er varmeknopper - googlede det lige, og det kunne måske godt lyde som det - men det lyder lidt spøjst at jeg skulle få det her om vinteren? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
junu
BH'erne burde passe, de er ret nye og købt i en forretning specielt til store bryster, hvor jeg blev målt og hjulpet med at finde den rette model osv. Men jeg synes godt nok de er lidt stramme - ekspedienten sagde bare, at det skulle de være i starten, fordi de blev lidt løsere med tiden. Mon det virkelig kan være derfor? :gruble:

Jeg ved ikke om det er varmeknopper - googlede det lige, og det kunne måske godt lyde som det - men det lyder lidt spøjst at jeg skulle få det her om vinteren? :genert:

det giver jo varme når de bliver presset så meget sammen, og måske de så også gnides for meget mod hinanden.. men hvis du føler de strammer så meget, passer den måske ik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sveder du når de er skubbet sammen? Lugter det? Svamp måske?

Nej, det lugter ikke - men de sveder nok ind imellem - dog ikke så meget i det her kolde vejr, skulle man i hvert fald tro :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det giver jo varme når de bliver presset så meget sammen, og måske de så også gnides for meget mod hinanden.. men hvis du føler de strammer så meget, passer den måske ik?

Ja, det undrer også mig, men hende ekspedienten insisterede på, at det var den rette størrelse.

Det var netop det, jeg tænkte - at de måske gnider for meget mod hinanden og ikke får nok luft? :genert:

Faktisk er det værre de dage, jeg tager creme på dernede :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg får det samme under mine ringe. Eller, jeg TROR, jeg får det samme! :lol: Ved mig skyldes det, hvis jeg sjusker med at tørre fingrene efter at have vasket dem, eller hvis jeg tager ringene på for hurtigt efter at have kommet creme på hænderne. Så ja, jeg vil tro, det skyldes fugt og varme - og det er værre, når du kommer creme på, måske fordi du ikke venter til cremen er tørret helt ind?

Altså, UDEN sammenligning i øvrigt whatsoever!!!!!!!!! så bruger man jo talkum til babynumser, så måske det kunne hjælpe med lidt talkum?? Det er et bud - jeg aner det ikke og har ikke erfaring med det selv!

Når jeg får eksemen, bruger jeg i øvrigt Brentacort creme (receptpligtig, desværre), som er super til at tage eksemen på et par dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Imafakerandiloveit

Tak for tippet, TanteGry. Jeg har selv problemer med udslæt og kløe mellem og under brysterne, men mest om sommeren. Så det må jeg da prøve når det bliver varmere i vejret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Babypudder er jeres ven, piger. Jeg døjede frygteligt med udslet under mine bryster, på trods af god hygiejne. Alle mulige cremer mod hudsvamp etc blev afprøvet uden held, indtil jeg selv fandt på at pudre mig under og mellem babserne. Det fik eksemen til at gå i sig selv igen, og hvis der er lidt under optræk i sommervarmen, får de et drys.

Babypudder sikrer også én mod slidmærker mellem lårene, når man har det varmt og går med bare ben :slem::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, det lyder som det samme ved mig :D

Jeg må prøve det babypudder :gogo:

Og så lade være med at smøre for meget creme på, eller i hvert fald vente med at tage BH på til det er ordentlgit tørt.

Jeg gik uden BH hele dagen i går, og det hjalp faktisk - synes bare ikke det er en holdbar løsning :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind