Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
MissDivine

SKAT - får i penge tilbage eller skal i betale?

Recommended Posts

Iosefina

Spændende spændende:slem:

Min mand står til at få knap 15.000 tilbage, så jeg glæder mig da til at se om det nu også kan passe:rocker:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pityt

Jeg satser på at det går nogenlunde op. Her i efteråret fik jeg (med Skat's hjælp) rettet nogle ting til, så jeg betalte mere i skat de sidste 4 måneder af 2010...ellers ville jeg have fået et skattesmæk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nothinginbetween

Jeg står til at skal have 3800 kr tilbage, håber virkelig, at det passer.

Hvor skal man skrive ATP ind? Der står rubrik 46, men jeg har altså ingen rubrik 46 :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sommerfugl

hhmm... det passer desværre ikke da den har beregnet som om jeg er enlig...

hvis det passede stod jeg til at få 13k tlbage, men hr mand får jo noget af mit fradrag - så 13k ser jeg nok næppe skyggen af...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kristinaoglucas

Hold på hat og briller - jeg skal have hele 522 kr tilbage i skat :D

Aj det er da bedre end det skattesmæk på 4000 kr jeg fik sidste år :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs-A

Umiddelbart regner jeg mig frem til jeg skal have lidt over 7000 kr. tilbage.. og det passer meget godt med hvad jeg regnede med :banan: Mandens kan jeg ikke lige finde ud af, da jeg ikke har alle hans præcise tal:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beautiful-duck

Jeg har regnet mig frem til at jeg får ca. 800 tilbage, men jeg tvivler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg bider negle .. fatter ikke en bønne af skattesystemet og sidste år fik jeg et skattesmæk på 15000 som jeg stadig ikke forstår hvorfor jeg fik :(

Håber på bedre held i år .. jeg vil prøve den beregner i aften, I snakker om. Hvis jeg tør :-S

Jeg vil anbefale dig at smutte på skattekontoret og få dem til at hjælpe med forskudsopgørelsen for i år så du ikke får skattesmæk :ae: De er virkelig søde til at hjælpe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvis eg har regnet rigtigt så får jeg knap 5000 kr tilbage :gogo: Det vil varme godt i mine arbejdsløse lommer :D:lol:

Snakkede med mine forældre igår.. De skal betale 130.000 kr tilbage :8: Men det er i forbindelse med at de har lagt lån om eller noget :gruble: Fattede det ikke.. Gik lidt i stå med at høre efter da jeg var ved at falde om over at de skal af med 130.000 :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing
Hvis eg har regnet rigtigt så får jeg knap 5000 kr tilbage :gogo: Det vil varme godt i mine arbejdsløse lommer :D:lol:

Snakkede med mine forældre igår.. De skal betale 130.000 kr tilbage :8: Men det er i forbindelse med at de har lagt lån om eller noget :gruble: Fattede det ikke.. Gik lidt i stå med at høre efter da jeg var ved at falde om over at de skal af med 130.000 :lol:

arhhh det lyder alligevel lidt tosset???

Især hvis det har noget med lån at gøre... man får ca. 33 % i rentefradrag for lån, og skulle det kun være en omlægning der havde indflydelse skulle de være gået fra en renteudgift årligt på ca. 400.000 kr - dét er alligevel en pæn slat...

med mindre de altså bor i en crazy dyr ejendom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...