Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
MissDivine

SKAT - får i penge tilbage eller skal i betale?

Recommended Posts

Charmander
Men hvor ser man hvad den beregner sig frem til? Der ligger stadig kun årsopgørelsen for 09 i min mappe.

Nervermind. Fandt det.

Hvor fandt du den? kan nemlig heller ikke finde den :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

Jeg regnede mig frem til MINUS 45.000 , håber godt nok jeg bare er en nød til at taste ind.. haha

venter nok til efter 28 feb, hvor tallene er tastet..ellers dør jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Tak for svar. :kys:

Skal man selv indberette indbetalinger til kapitalpension?

Nope, det opgiver banken/pensionsselskabet til skat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iosefina
Tror det ikke. Skylder 5000,- da jeg gik fra sygedagpenge til SU, så går ud fra at hvis der er nogle penge tilovers så går de der til.

Hvorfor skylder du for det? Jeg gik også fra sygedp til su, men håber da så sandelig ikke at jeg skylder penge:blush: Er det fordi du ikke fik stoppet sygedp i tide eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mikmekanik

skal desværre betale 84000 extra i skat.. øvvv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

Hvis man ender med at skylde SKAt penge, er det så ikke noget med at man kan regne det med ind i næste års et eller andet, så man ikke skal af med de penge lige nu og her??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Det var sjovere tidligere år, hvor jeg havde befordringsfradrag på cirka 50.000,- :o I år er eneste "fejl" vist bare, at de har ført min indtægt 70.000,- for højt, men jeg tror nu ikke, det ændrer ret meget i sidste ende, for jeg betaler ikke meget i skat... PIS! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lene@
Hvis man ender med at skylde SKAt penge, er det så ikke noget med at man kan regne det med ind i næste års et eller andet, så man ikke skal af med de penge lige nu og her??

Det er vist kun hvis beløbet ikke overstiger ca 17.000 kr, at man kan overføre det til næste år.

Nu er jeg studerende og betaler slet ikke skat mere, så denne omgang bliver uden penge tilbage... Øv :blush:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23
Det er vist kun hvis beløbet ikke overstiger ca 17.000 kr, at man kan overføre det til næste år.

Nu er jeg studerende og betaler slet ikke skat mere, så denne omgang bliver uden penge tilbage... Øv :blush:

Overføre så man skal betale dem næste år, eller overføre dem så de bare bliver regnet fra i løbet af året?

Ifølge mine beregninger skylder jeg 45.000 :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louisedk_87

I midten på tastselv under "mine skatteoplysninger" kan I se hvad der er indberettet indtil videre, for i år. De hjælper endda så meget, at de kan fortælle hvilken rubrik det skal ind i.

Husk, aller øverst skal indbetalt AM- og A-skat indtastes. Dette kan evt også findes under mine skatteoplysninger, i nederste højre hjørne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...