Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
pouljoergensen

Forsikringssvindel tryg

Recommended Posts

Torsten Bonfils

Poul min ven, hvordan går det egentlig med den sag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On ‎10‎-‎01‎-‎2019 at 16:56, Torsten Bonfils skrev:

He he, du er vist blevet sendt i byen af MariS, Måneskin og Flixtor for at opspore PJ...

Men ja, mystisk at vi intet hører fra den kant længere...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On ‎10‎-‎01‎-‎2019 at 16:56, Torsten Bonfils skrev:

I øvrigt er det mit indtryk, at trådstarteren er den ægte PJ. I modsætning til de to andre copycats, der huserer herinde. Jeg ser dem mest som parodier på PJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 13.1.2019 at 01:59, Lucianone skrev:

He he, du er vist blevet sendt i byen af MariS, Måneskin og Flixtor for at opspore PJ...

Men ja, mystisk at vi intet hører fra den kant længere...

Der er jo heller ingen her der tror på den evige gamle Tryg parodi , her kom han også ned med nakken , han fortæller jo ikke sandheden selv om han siger jeg kan bevise det hele .:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

I øvrigt er det mit indtryk, at trådstarteren er den ægte PJ. I modsætning til de to andre copycats, der huserer herinde. Jeg ser dem mest som parodier på PJ.

Du er kvik i dag.

Men det er vel et spørgsmål om tid før den ægte bums dukker op, nu har 99 andre ud over Bonfils sagt det er brug for hans for længst tabte sag.

Og hans opfindelse med brandslukning med knust beton, som amerikanerne stjal fra ham., som hans brækker af sig på beredskab øst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 19 minutter siden, Terence skrev:

Du er kvik i dag.

Men det er vel et spørgsmål om tid før den ægte bums dukker op, nu har 99 andre ud over Bonfils sagt det er brug for hans for længst tabte sag.

Og hans opfindelse med brandslukning med knust beton, som amerikanerne stjal fra ham., som hans brækker af sig på beredskab øst.

Ja og det kan han også dokumentere siger han , øh hvornår får vi egentligt beviserne. Den ægte Polle er skam dukket op her på siden , han sidder dagen lang over på gubbis side , som jeg har skrevet før , han har ingen venner hans liv leves på diverse debatter , tro mig . :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 11 minutter siden, david den store skrev:

Ja og det kan han også dokumentere siger han , øh hvornår får vi egentligt beviserne. Den ægte Polle er skam dukket op her på siden , han sidder dagen lang over på gubbis side , som jeg har skrevet før , han har ingen venner hans liv leves på diverse debatter , tro mig . :banan:

Han sidder ikke hele dagen, jeg har set ham ved købmanden, Høvængeskov på den røde 4 hjulede, der forsvandt fra Bangshave ret sikker på det var ham forleden på vej op mod Østre Ulslev. Der holder rent faktisk biler i møgbunken fra tid til anden. Hans eks i hendes børnecontainer, når de besøger it supporteren, så de kommer næppe der nu han er flyttet til Maribo.

Der kom aldrig rigtig gang i hans opfindelse til køkkenhaven, vi alle sammen ville have når den kom i produktion. Det lader ikke til der rigtig er marked for 12 volts dræbersneglhegn.

Redigeret af Terence

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 12 minutter siden, Terence skrev:

Han sidder ikke hele dagen, jeg har set ham ved købmanden, Høvængeskov på den røde 4 hjulede, der forsvandt fra Bangshave ret sikker på det var ham forleden på vej op mod Østre Ulslev. Der holder rent faktisk biler i møgbunken fra tid til anden. Hans eks i hendes børnecontainer, når de besøger it supporteren, så de kommer næppe der nu han er flyttet til Maribo.

Der kom aldrig rigtig gang i hans opfindelse til køkkenhaven, vi alle sammen ville have når den kom i produktion. Det lader ikke til der rigtig er marked for 12 volts dræbersneglhegn.

Han lyver , han lyver om alt , men prøv og gå over på Nordsjællands politi side og læs hvordan han kommer med alt hans bavl om trusler og email . Det er en griner den her som han skriver kom bardo så får du så mange høvl ,ja gå derover og kig på siden . Ham der er bange for sin egen skygge , Ha Ha . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
1 time siden, david den store skrev:

Han lyver , han lyver om alt , men prøv og gå over på Nordsjællands politi side og læs hvordan han kommer med alt hans bavl om trusler og email . Det er en griner den her som han skriver kom bardo så får du så mange høvl ,ja gå derover og kig på siden . Ham der er bange for sin egen skygge , Ha Ha . 

Hold nu kæft den kolbøtte, mon ikke han snart er bannet der.

Redigeret af Terence
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandpytten
On ‎15‎-‎08‎-‎2019 at 17:49, Terence skrev:

Hold nu kæft den kolbøtte, mon ikke han snart er bannet der.

Jeg har lige siddet og læst de nævnte kommentarer på FB.

Jamen for fanden, en SÅ udtalt mangel på situationsfornemmelse er jo nærmest ikke til at fatte. :klap:Tråden er oprettet af politiet i forbindelse med nogle unge menneskers fest i Ulvedalene i Dyrehaven.

Alligevel MØVER manden sig ganske umotiveret ind i tråden med sine fuldstændigt uvedkommende, tågede branderthistorier - nærmest lige så upassende som en gyllespreder i et sterilt laboratorium. 🤪

Nå, der findes jo sikkert en flot latinsk betegnelse for den slags.. 🧐

2_201651215346.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...