pouljoergensen

Forsikringssvindel tryg

Recommended Posts

ll1981
Altså umiddelbart tvivler jeg på at det er din sag der har fået Stine Bosse til at gå af - og jeg er stadig ikke blevet klogere på hvad tråden helt præcis går ud på....:gruble:

Dog kan man ikke bebrejde hende, hvis hun ikke længere orkede at prøve at finde hoved og hale i denne sag :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger
det skal du da ikke rulle øjne af, men istedet glæde dig over al den løn du må ha til gode... :afro:

Nå ja da - må hellere lige få skrevet en mail til dem om, at de godt kan tage at hoste op med den løn, jeg har til gode :afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MCIS

Jeg fik stjålet en cykel en gang, og cyklen havde jeg lige købt på tilbud. Normal prisen var 11.000 og havde købt den for 8000 kr. Man skal jo opgive hvad cyklen koster, hvis man skal ud og købe den fra ny af, og prisen var imellemtiden steget til de 11.000 igen. Og cykel kostede mere end de 11.000 kr i alle andre butikker.

Tryg påstod at de havde snakket med cykelhandleren som havde sagt cyklen kun kostede 5000 kr. Jeg ringede til cykelhandleren (en lille lokalbiks) og spurgte om han havde snakket med Tryg og det havde han ikke. Så Tryg løj mig direkte op i hovedet, og blev ved med at påstå at hun havde altså ringet og snakket med ham.

Det endte dog med at jeg fik de 11.000, fordi cykelhandleren skrev ned at han ikke havde snakket med dem.

Derfor skiftede jeg forsikringsselvskab lige bagefter, og hvor er jeg dog glad for det!

Hov havde ikke lige læst tråden før mit indlæg!

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

Hvis du havde forlangt en erstatning for din "cykel" uanset prisen, og havde fået det/den erstattet, så ville alt havde været OK, og selvfølgeligt skal de/tryg skaffe dig en "cykel" magen til den/det du har midstet, eller betale erstatningen for den/det.

Og det er vel der hen du vil, også er selve indkøbsprisen og værdi underordnet, bare de erstatter det tabte.

Jeg havde engang frimærker!, jeg købte et mærke for 1-Kr, at jeg så opdagede det var mange penge værd, det var bare ærgeligt, for hvis det var blevet stjålet, så var det samlingen der var forsikret, og værdien af samlingen, efter katalog prisen, ikke efter hvad jeg havde betalt for frimærkerene.

Jeg er langt fra ude på at snyde tryg, jeg vil kun holde dem ansvarlige efter hvad loven siger, ikke andet, men det er vel også kun ret og rigemeligt at folk er ansvarlige for hvad de laver og gør?, eller hvad?.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

Jeg kan så sandeligt kun give dig ret, jeg håber ikke det er min sag der har fået hende til at gå, men Stinne Bosse sagde i radioen og på TV at det var Pga nogle retsager sidste år og nogle der var på vej i år, som fik hende til at aftræde posten som Cheff for tryg.

Jeg hørte Stinne Bosse i "Caffe hack" (92,2 Mhz) sidste år, og hun var en "sød" "pige" at høre på, ikke en som umideltbart ville være en der ville stå model til hvad tryg laver/gør i dag, jeg havde skrevet til "Caffe Hack" inden udsendelsen (tirsdag, den bliver optaget om onsdagen) og stillet nogle spørgsmål som de godt måtte havde stillet Stinne Bosse, men det ville de ikke, det forstod jeg godt da jeg hørte udsendelsen, for set i "bagspejlet" så kunne man godt høre hvor hun ville hen men det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen
Jeg kan da for en god ordens skyld lige nævne at jeg IKKE arbejder hos Tryg, men har selv været igennem møllen hos Tryg med en personskade, som er gået i orden - jeg meldte den dog inden forældelsesfristen.

Sjovt nok!, det gjore jeg også, altså hvis loven skal følges, det har jeg sort på hvidt, så loven følger tryg altså ikke, ikke i henhold til JM og BM.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen
Nej, tværtimod. Jeg er glad for Tryg, bare ikke deres priser mere.

Deres priser er da billige, de har jo ingen udgifter, lige ud fra de 25- milliarder- Kr som de har "gemt" i en skattefri fondt, som eneste formål er at lqave reklame for tryg, de kalder det "tryg-fondten", og den gør "meget" godt, det vil X-antal aktionærer godt skrive under på, det er deres penge der ligger i fondten, men dem ser de aldrig, så de er sikkert også meget "glade" for tryg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen
Dog kan man ikke bebrejde hende, hvis hun ikke længere orkede at prøve at finde hoved og hale i denne sag :-D

Jeg tvivler på det kun er min sag, som jeg hørte det i radioen så var det MANGE sager der gik tryg imod, og alle i Højesteret, hvis man går ind og kikker på de sager Højesteret kører imod forsikringsselskaber, så ligger tryg altså for langt den største andel af alle sagerene.

Og da Stinne Bosse ikke lige frem er dum, så har hun godt kunne se at det var en forkert politik at føre, og da hun så ikke kunne ændre den, måske Pga aktionærene der helre ville se penge end et forsikringsselskab, så valgte hun at gå, hvilket jeg også havde gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen
Jeg forstår ikke helt tråden.. Hvor er det du vil hen med den?

Hvis du er utilfreds med den behandling/afgørelse Tryg er kommet frem til, hvorfor henvender du sig så ikke til Ankenævnet for Forsikring - Velkommen til Ankenævnet for Forsikring ?

Forsikringsankenævnet ?.

Nu har jeg trukket tryg i Højesteret, det er en betydelig højre instans end forsikringsankenævnet, som sådanne er jeg tilfreds med den afgørelse tryg har fået lavet, problemet er bare at tryg ikke vil holde den/deres afgørelse, og loven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ponzie77

Aj gider du ikke godt stoppe fjols! Folk inden på SOL debatten er også røvtrætte af dig og nu kommer du herind og forpester tilværelsen for os andre. Her var ellers så dejligt. Du hader Tryg ... fint nok. Andre er glade for dem. Stop dit korstog. Det er til at brække sig over!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind