pouljoergensen

Forsikringssvindel tryg

Recommended Posts

HelenaVon
Om jeg fatter det?, man skulle tro alle var ansat i tryg her i debatten, jeg mener det, på en anden debatside har jeg haft langt over 50.000 besøgene på emnet om tryg, og jeg tror under 50 der var tilfredse med tryg, jeg kender persontligt Pga de har skrevet til mig privat over 50 som også er blevet taget ved "røven" af tryg, selvfølgeligt erstatter tryg småting, biler,cykler, huse, stjålne dametasker Osv, men min sag er ikke ligefrem om småpenge, og min sag drejer sig også om den nye forældningslov som afløste 1908-loven fra D:1/1-08 og DL, så der står store ting på højkant, Ca 2.500 personer vil miste retten til erstatning hvert år, hvis tryg vinder i Højesteret over mig, min sag er en principsag, tallet på de 2.500 er dem der ikke får anmeldt en personskade indenfor de første 3år, som så midster retten til erstatning, og lige efter en ulykke kan man meget, jeg prøvede at klare et arbejde i Ca 5½år, inden jeg måtte opgive og lade mig pensionere, efter den nye forældningslov ville jeg havde midstet retten efter det som tryg prøver at lave imod mig og retssystemet.

Jeg kan "svine" tryg lige så meget til som jeg vil, de ved hvem jeg er, de følger med i alt hvad jeg skriver på nettet, men og derfor skriver jeg intet som jeg ikke kan bevise er sandt, tryg ville skrige af grin hvis de kunne stoppe mig med loven om ytringsfrihed under ansvar.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Nå okay :forvirret

*HelenaVon som bestemt ikke arbejder hos Tryg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger
Om jeg fatter det?, man skulle tro alle var ansat i tryg her i debatten, jeg mener det, på en anden debatside har jeg haft langt over 50.000 besøgene på emnet om tryg, og jeg tror under 50 der var tilfredse med tryg, jeg kender persontligt Pga de har skrevet til mig privat over 50 som også er blevet taget ved "røven" af tryg, selvfølgeligt erstatter tryg småting, biler,cykler, huse, stjålne dametasker Osv, men min sag er ikke ligefrem om småpenge, og min sag drejer sig også om den nye forældningslov som afløste 1908-loven fra D:1/1-08 og DL, så der står store ting på højkant, Ca 2.500 personer vil miste retten til erstatning hvert år, hvis tryg vinder i Højesteret over mig, min sag er en principsag, tallet på de 2.500 er dem der ikke får anmeldt en personskade indenfor de første 3år, som så midster retten til erstatning, og lige efter en ulykke kan man meget, jeg prøvede at klare et arbejde i Ca 5½år, inden jeg måtte opgive og lade mig pensionere, efter den nye forældningslov ville jeg havde midstet retten efter det som tryg prøver at lave imod mig og retssystemet.

Jeg kan "svine" tryg lige så meget til som jeg vil, de ved hvem jeg er, de følger med i alt hvad jeg skriver på nettet, men og derfor skriver jeg intet som jeg ikke kan bevise er sandt, tryg ville skrige af grin hvis de kunne stoppe mig med loven om ytringsfrihed under ansvar.

:forvirret

Så fordi man er godt tilfreds med Tryg og ikke har haft problemer med dem, så er man straks ansat der - suk :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

Jeg ved det, det er sørgeligt, det er menesker der har midstet alt i mange tilfælde, jeg er selv blevet kontaktet af over 60, som alle er taget ved "enden" af tryg, mange har jeg kunne hjælpe, men mange har jeg måtte henvise til Pro. hjælp, men måden tryg behandler dem på er mærkelig, man skulle tro at tryg ikke regnede med at folk stadigt kan tale med andre, F.eks.

En dame holder i en kø i Kbh, så bliver hun påkørt bagfra af en ungmand/dreng, tryg`s afgørelse er, begge har lige stor del af skylden, så de vil ikke betale erstatning til damen, drengens far er ansat i tryg og det er vist morens bil drengen kørte i?, sikke noget plat!, jeg ved det ikke, men har tryg aldrig hørt om færdselsloven`s § 15. stk 2.?, det var en af de lette, da hun skrev til tryg med det jeg sendte hende, så klappede tryg i og kom til lommerene og fik betalt hendes skade.

Men der er mange som er uhygelige og som jeg slet ikke vil komme ind på, det har jeg lovet dem, og det holder jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HelenaVon
Jeg ved det, det er sørgeligt, det er menesker der har midstet alt i mange tilfælde, jeg er selv blevet kontaktet af over 60, som alle er taget ved "enden" af tryg, mange har jeg kunne hjælpe, men mange har jeg måtte henvise til Pro. hjælp, men måden tryg behandler dem på er mærkelig, man skulle tro at tryg ikke regnede med at folk stadigt kan tale med andre, F.eks.

En dame holder i en kø i Kbh, så bliver hun påkørt bagfra af en ungmand/dreng, tryg`s afgørelse er, begge har lige stor del af skylden, så de vil ikke betale erstatning til damen, drengens far er ansat i tryg og det er vist morens bil drengen kørte i?, sikke noget plat!, jeg ved det ikke, men har tryg aldrig hørt om færdselsloven`s § 15. stk 2.?, det var en af de lette, da hun skrev til tryg med det jeg sendte hende, så klappede tryg i og kom til lommerene og fik betalt hendes skade.

Men der er mange som er uhygelige og som jeg slet ikke vil komme ind på, det har jeg lovet dem, og det holder jeg.

Endnu engang - nå okay :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

Jeg skrev altså "man skulle tro", ikke at man var ansat, selvfølgeligt har tryg nogle tilfredse kunder, og det er da godt, der skal være nogle der betaler min erstatning, men som sagt, det jeg skriver er sandt, og jeg bruger mit eget navn, og jeg ved tryg ved hvad jeg skriver, men de ved også at jeg nok skal holde mig til sandheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
daflo

Jeg har også altid været fint tilfreds med Tryg.

Det er ærgeligt de ikke har behandlet dig ordentligt. Hvad mener du med at biler og huse er småting? Jeg tror da nok et hus kan blive dyrt for dem at erstatte, så hvad for en type sag er det vi taler om her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

Det er kun om "døde" ting, jeg har kenskab til over 60 sager om menesker, også nogle der er værer end min sag, den sag om "svamp" også tryg, der kender jeg en persontligt, han har 7½- million- Kr i klemme i Alm brand også Pga svamp, de er dømt i Højesteret til at skulle betale, de har endnu ikke betalt det hele, det er flere år siden nu at de tabte i Højesteret, så tryg er ikke ene om det.

Det er straks værer når det er menesker det drejer sig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

Med "småting" mener jeg "døde" ting, ikke menesker, jeg havde engang en bil, jeg var da glad for den bil, men da konen smadrede den var min første tanke og det første jeg sagde da hun ringede "er der sket noget med dig, bilen er bare jern, den kan enten rettes op eller smides ud".

Man får straks problemer hvis man bare drøner konen ud, fordi hun har fået nogle buler og skrammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

6.138- Kr om måneden skal jeg havde, det er det hele.

PSs: jeg glemte vist lige at sige, det er fra D:23/10-1985 hver månedet, men nationalbanksrenten plus 7% i rente, så vi taler vist et meget stort hus, i dag løber der Ca 5.000-Kr på i rente om dagen, tryg har selv betalt for den afgørelse som siger at de skal betale fra skade`s datoen, og renterene er kun hvad loven siger de skal betale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tandfeen

Hold op en underlig tråd...

Jeg har endnu ikke helt forstået hvad den går ud på...

TS: Du skriver lidt usammenhængende, syntes jeg. Har svært ved at finde hoved og hale i det og dermed kan jeg ikke rigtig give nogen respons...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind