pouljoergensen

Forsikringssvindel tryg

Recommended Posts

pouljoergensen

Er der andre der er taget ved "røven" af tryg forsikring, altså nogle som tryg også prøver at snyde, dette er den korte udgave af hvad jeg ville havde skrevet, men sidste gang forsvandt alt hvad jeg havde skrevet inden det kom frem i debatten, så dette er mere eller mindre en prøve, jeg skal nok uddybe det.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flyinghigher

Nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
viol36

Nej. Jeg har fået rigtig fin behandling af Tryg efter indbrud i mit hus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HelenaVon

Nej Tryg forsikring har tværtimod overrasket positivt de gange jeg har haft brug for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sommerfugl

nej jeg har tværtimod virkelig positive oplevelser med TRYG og mine forældre har heller ikke oplevet de har forsøgt at unddrage at dække skader

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger

Næ - fik ok fin behandling, da vores bil blev totalskadet sidste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sifka

Nej, tværtimod. Jeg er vældig glad og tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg er heller ikke utilfreds med Tryg og den behandling, man får. Tværtimod vil jeg nærmere rose dem for, hvor behjælpelige de altid er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kong-savl

Prøv at søge på Facebook under "tryk løber fra sit løfte". Der er i hvert fald nogle mennesker der er uretfærdigt behandlet af Tryg.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pouljoergensen

Om jeg fatter det?, man skulle tro alle var ansat i tryg her i debatten, jeg mener det, på en anden debatside har jeg haft langt over 50.000 besøgene på emnet om tryg, og jeg tror under 50 der var tilfredse med tryg, jeg kender persontligt Pga de har skrevet til mig privat over 50 som også er blevet taget ved "røven" af tryg, selvfølgeligt erstatter tryg småting, biler,cykler, huse, stjålne dametasker Osv, men min sag er ikke ligefrem om småpenge, og min sag drejer sig også om den nye forældningslov som afløste 1908-loven fra D:1/1-08 og DL, så der står store ting på højkant, Ca 2.500 personer vil miste retten til erstatning hvert år, hvis tryg vinder i Højesteret over mig, min sag er en principsag, tallet på de 2.500 er dem der ikke får anmeldt en personskade indenfor de første 3år, som så midster retten til erstatning, og lige efter en ulykke kan man meget, jeg prøvede at klare et arbejde i Ca 5½år, inden jeg måtte opgive og lade mig pensionere, efter den nye forældningslov ville jeg havde midstet retten efter det som tryg prøver at lave imod mig og retssystemet.

Jeg kan "svine" tryg lige så meget til som jeg vil, de ved hvem jeg er, de følger med i alt hvad jeg skriver på nettet, men og derfor skriver jeg intet som jeg ikke kan bevise er sandt, tryg ville skrige af grin hvis de kunne stoppe mig med loven om ytringsfrihed under ansvar.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind