Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

llouiise

Dejlige December Damer & Deres Darlings - vol. XVII!!!!

Recommended Posts

llouiise
God bedring med de syge, sul..

Martin har her den sidste uges tid, gået og arbejdet sig hen imod at blive blefri.. Han går simpelthen og smider bleen i børnehaven og går ud og tisser og laver stort på toilettet og så opdager gokkerne ham, når han kommer splitterravende hans jørgen gående ned ad gangen og vil have bukser på igen. :D

Det er da flot...:klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
llouiise
her kan man ret godt se at Asger er bred:lun: og Ebbe er bare lækker(altså det er Asger også:love: )

Ebbe har lige fået en fantastisk kommentar fra lederen i bh, hvor hun roste ham for at interesserer sig for skrivning bogstaver. hold nu bare op hvor bliver man stolt. det er virkelig vildt så meget det betyder, når andre kan se at de er i udvikling:lun:

Hvor er de fine:love: med slips og det hele:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette

Hvor er de søde, Lise:love:

Spjæt ligefrem, Sul:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bette-Skid546
Det er da flot...:klap:

Ja, men det går bare ikke herhjemme.. Ikke endnu, ihvertfald. Men altså, vi starter da bare ét sted ad gangen. Jeg synes nu alligevel at det er utroligt, hvis han bliver blefri nu. Jeg havde forventet ble-halløj til ihvertfald 4 års alderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lisesstil
Min mave laver mærkelige spjæt:lun:

:genert:jeg er virkelig skruk. jeg bliver nødt til at spørge på arbejde i morgen om ikke jeg bliver fastansat! hvis ikke jeg skal det- så kan baby ligeså godt blive sat i ovnen nu:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sulajmapigen
Hvor er de søde, Lise:love:

Spjæt ligefrem, Sul:love:

Ja:lun: Det er lidt skørt

:genert:jeg er virkelig skruk. jeg bliver nødt til at spørge på arbejde i morgen om ikke jeg bliver fastansat! hvis ikke jeg skal det- så kan baby ligeså godt blive sat i ovnen nu:genert:

Go' ide:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bette-Skid546
her kan man ret godt se at Asger er bred:lun: og Ebbe er bare lækker(altså det er Asger også:love: )

Ebbe har lige fået en fantastisk kommentar fra lederen i bh, hvor hun roste ham for at interesserer sig for skrivning bogstaver. hold nu bare op hvor bliver man stolt. det er virkelig vildt så meget det betyder, når andre kan se at de er i udvikling:lun:

Sådan er mine også.. Bare omvendt. Sara er den lidt bastante og Martin den tynde.

Han har også fået den bil der.. Men det tog kun 2 dage, så var antennen knækket af den. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
llouiise

Uuuh, det er jo win/win :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sulajmapigen

Gud fader vores internet kører råddent:boo: jeg ryger af hver 10. minut:sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
llouiise
Gud fader vores internet kører råddent:boo: jeg ryger af hver 10. minut:sur:

Lyder mærkeligt.. Hvilken udbyder har I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...