dennise

seriøs sæddonor søges

Recommended Posts

lotte9210
lad os sms´e sammen min telefonnummer xxx så finder vi på noget hvis du har interasse

Synes du ikke du skal fjerne det nummer der C ? Et hurtigt kig på krak og en eller anden er hængt ud.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tanker_Alia

:genert:

.... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lotte9210
Årh, Carsten er hvad han er, der kan man finde hans adresse og fulde navn - Kenneth er sjovere fordi han via sin email kan findes på FB - og dermed bl.a også hvem han arbejder for osv (og så kan man jo evt. tjekke hans udseende for at se om man mener han er værd at avle på)...

What :stoned: - jeg har på fornemmelsen jeg har mistet en meget god historie her? :gruble:

Edit: nååååh :-D godmorgen til mig :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
niels.p

vi kunne godt finde ud af noget men det skal forgå på den naturlig måde jeg er 100% sydomsfri har 3 børn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
niels.p

hej jeg vil god give dig den sæd du skal have men det bliver ikke i en kondom for den har sæddræbene crem på jeg vil give dig det på den naturlig måde jeg er 100% sydomsfri

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
niels.p
Jeg er en kvinde på 36 år, der søger en mand som vil donere sæd til mig.

Jeg bor i herning og du skal helst komme fra området.

har særligt brug for den sæd du putter i et kondom og afleveres til mig.du skal helst være

testet for hiv.

så hvis du er interesseret i det er du selvfølgelig ikke forpligtet til AT BETALE BØRNEPENGE OSV.for du er anonym hvis det er det du vil.

jeg vil god give dig det sæd du skal brug men ikke i kondom for den har sæddræbne crem på jeg vil give dig det på den naturlig måde men jeg er 100% sydomsfri det skal du også være du kan skive til mig på niels.paulsen@gmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
jeg vil god give dig det sæd du skal brug men ikke i kondom for den har sæddræbne crem på jeg vil give dig det på den naturlig måde men jeg er 100% sydomsfri det skal du også være du kan skive til mig på niels.paulsen@gmail.com

Klar på 18 års børnepenge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne
:lol: :lol: Popcorn anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ludlow

Whaaaaaat?!! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind