FlashMoment

Årets billede 2010

Årets billede 2010  

51 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Suki

Tillykke SamboraRina :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SamboraRina

Tusind tak :) Det var dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FlashMoment

Vinder af årets billede 2010 er SamboraRina med dette dyrebillede fra juni konkurrencen. Tillykke :klap:

DSC03389.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mor1966

Tillykke :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LadyDidi

Stort tillykke med et kanon godt billede:banan::gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze

Tillykke tillykke med sejren den var velfortjent :):gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elselina
Ok - det vil jeg så gerne gøre - for valgte for mig var meget svært, der var dog liige et par småting som gjorde udfaldet... og jeg mener virkelig småting så det er ikke en kritik af de to fravalgte ;)

Valget stod for mig mellem februar, marts og maj

Februar billedet er helt vildt fedt i farve og komposition - virkelig! Men det der gjorde at det ikke blev det jeg valgte var det blad for neden der vender "vandret" samt den spejling som er ude til venstre i billedet mellem et par af bladende. Spejlingen havde nok været til at leve med hvis det blade havde fået besked på at vende som de andre inden billedet blev taget :lol:

Marts billedet Er flot belyst og dejlig skarpt MEN den stilk der stikker op "lodret" den burde have været klippet af inden billedet blev taget. For den stjæler meget af opmærksomheden - men ellers helt suverænt billede!!

Maj Billedet - som jo så blev det jeg stemte på var i virkelig tæt konkurrence med de to før nævnte, men her er lys og komposition perfekt, det samme med dybdeskarpheden. Den eneste anke er blomst nr to fra venstre som nok følte sig lidt indeklemt - men det er en mindre detalje - mindre end de detaljer på de to andre billeder... derfor fik det billede min stemme...

Måske sidder du og tænker at du da er ligeglad med at læse dette, men forhåbentligt kan "ejerne" til de enkelte billeder bruge det til lige at tjekke billedet inden man tager det - eller tage et prøveskud og kigge virkelig kritisk på det - og kan mine kommentarer bruges til det - så har det ikke været helt spildt.

Til sidst - det ER virkelig småting - men nu da det er årets billede, så bliver jeg i al fald ekstra kritisk (og jeg ved godt at det ikke er tilladt at redigere i billeder til konkurrencerne ;) ) men de her nævnte ting kunne have været klaret under opstillingen.

Hej Thomlau det er ikke så tit jeg er herinde for tiden :blushing: da jeg har fået en ligeså stor passion for at løbe som at fotografere:lun:

Men jeg vil give dig ret i din kritik af mit marts billede. Jeg har ikke selv tænkt over at stilken kunne virke forstyrrende men jo det havde nok givet lidt mere ro og fokus på selve blomsterne så tak for de kloge ord :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SamboraRina

Tak alle sammen!

Glæder mig til konkurrencerne i 2011 :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82
Tak alle sammen!

Glæder mig til konkurrencerne i 2011 :klap:

Der er allerede en i gang :slem: Håber, du er frisk på et bud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind