FlashMoment

Årets billede 2010

Årets billede 2010  

51 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

FlashMoment
Skrevet (redigeret)

Årets vinderbilleder 2010

Alle kan stemme :gogo: - og man stemmer naturligvis ikke på sig selv ;)

Januar / Vinderemne: Lys

817861d1263138254-fotokonkurrence-januar-2010-img_2221_edited-1.jpg

Februar / Vinderemne: Tæt på

IMG_7877.jpg

Marts / Vinderemne: Forår

857230d1269766899-hvem-vandt-fotokonkurrencen-billedetraden-jubii-blomst_edited-1.jpg

April / Vinderemne: Bevægelse

and-1.jpg

Maj / Vinderemne: Blomster

887362d1274981090-hvem-vandt-fotokonkurrencen-billedetraden-hvide-blomster.jpg

Juni / Vinderemne: Dyr

DSC03389.jpg

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FlashMoment
Skrevet (redigeret)

Juli / Vinderemne 1: Skygger

904595d1278581127-fotokonkurrence-juli-2010-picture-08301.jpg

Juli / Vinderemne 2: En tur på stranden

910598d1280003292-fotokonkurrence-juli-2010-img_9189.jpg

August / Vinderemne: Tæt på

IMG_9828crop.jpg

September: Ingen konkurrence :(

Oktober / Vinderemne 1: Efterår

DSC08723.jpg

DSC04757.jpg

Oktober / Vinderemne 2: Efterår

IMG_0001.jpg

IMG_9972.jpg

November / Vinderemne 1: Spiseligt

1zdc034.jpg

November / Vinderemne 2: Spiseligt

IMG_0195.jpg

December / Vinderemne: Jul

IMG_0407.jpg

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FlashMoment
Skrevet (redigeret)

Alle kan stemme i denne konkurrence - der kan kun afgives 1 stemme og afstemningen er offentlig :)

Og for lige at præcisere det, så stemmer man selvfølgelig ikke på sig selv ;)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thomlau
Alle kan stemme i denne konkurrence - der kan kun afgives 1 stemme og afstemningen er offentlig :)

Må man begrunde sit valg, eller skal tråden være kommentarløs??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FlashMoment
Må man begrunde sit valg, eller skal tråden være kommentarløs??

Man må gerne kommentere sit valg hvis man har lyst, men det er ikke noget krav :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Må man godt stemme på sit eget billede? Kan se, at en har gjort det. Jeg gik ud fra, at man naturligvis ikke stemte på sig selv i den her konkurrence.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thomlau
Man må gerne kommentere sit valg hvis man har lyst, men det er ikke noget krav :)

Ok - det vil jeg så gerne gøre - for valgte for mig var meget svært, der var dog liige et par småting som gjorde udfaldet... og jeg mener virkelig småting så det er ikke en kritik af de to fravalgte ;)

Valget stod for mig mellem februar, marts og maj

Februar billedet er helt vildt fedt i farve og komposition - virkelig! Men det der gjorde at det ikke blev det jeg valgte var det blad for neden der vender "vandret" samt den spejling som er ude til venstre i billedet mellem et par af bladende. Spejlingen havde nok været til at leve med hvis det blade havde fået besked på at vende som de andre inden billedet blev taget :lol:

Marts billedet Er flot belyst og dejlig skarpt MEN den stilk der stikker op "lodret" den burde have været klippet af inden billedet blev taget. For den stjæler meget af opmærksomheden - men ellers helt suverænt billede!!

Maj Billedet - som jo så blev det jeg stemte på var i virkelig tæt konkurrence med de to før nævnte, men her er lys og komposition perfekt, det samme med dybdeskarpheden. Den eneste anke er blomst nr to fra venstre som nok følte sig lidt indeklemt - men det er en mindre detalje - mindre end de detaljer på de to andre billeder... derfor fik det billede min stemme...

Måske sidder du og tænker at du da er ligeglad med at læse dette, men forhåbentligt kan "ejerne" til de enkelte billeder bruge det til lige at tjekke billedet inden man tager det - eller tage et prøveskud og kigge virkelig kritisk på det - og kan mine kommentarer bruges til det - så har det ikke været helt spildt.

Til sidst - det ER virkelig småting - men nu da det er årets billede, så bliver jeg i al fald ekstra kritisk (og jeg ved godt at det ikke er tilladt at redigere i billeder til konkurrencerne ;) ) men de her nævnte ting kunne have været klaret under opstillingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thomlau
Må man godt stemme på sit eget billede? Kan se, at en har gjort det. Jeg gik ud fra, at man naturligvis ikke stemte på sig selv i den her konkurrence.

Det er jo en ulempe ved netop offentlige afstemninger - men jeg ville nok selv lade være og er det den ene stemme som afgør om man vinder - ja så ville jeg nok ikke være vildt stolt hvis man vandt på den måde :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82
Ok - det vil jeg så gerne gøre - for valgte for mig var meget svært, der var dog liige et par småting som gjorde udfaldet... og jeg mener virkelig småting så det er ikke en kritik af de to fravalgte ;)

Februar billedet er helt vildt fedt i farve og komposition - virkelig! Men det der gjorde at det ikke blev det jeg valgte var det blad for neden der vender "vandret" samt den spejling som er ude til venstre i billedet mellem et par af bladende. Spejlingen havde nok været til at leve med hvis det blade havde fået besked på at vende som de andre inden billedet blev taget :lol:

Marts billedet Er flot belyst og dejlig skarpt MEN den stilk der stikker op "lodret" den burde have været klippet af inden billedet blev taget. For den stjæler meget af opmærksomheden - men ellers helt suverænt billede!!

Maj Billedet - som jo så blev det jeg stemte på var i virkelig tæt konkurrence med de to før nævnte, men her er lys og komposition perfekt, det samme med dybdeskarpheden. Den eneste anke er blomst nr to fra venstre som nok følte sig lidt indeklemt - men det er en mindre detalje - mindre end de detaljer på de to andre billeder... derfor fik det billede min stemme...

Måske sidder du og tænker at du da er ligeglad med at læse dette, men forhåbentligt kan "ejerne" til de enkelte billeder bruge det til lige at tjekke billedet inden man tager det - eller tage et prøveskud og kigge virkelig kritisk på det - og kan mine kommentarer bruges til det - så har det ikke været helt spildt.

Til sidst - det ER virkelig småting - men nu da det er årets billede, så bliver jeg i al fald ekstra kritisk (og jeg ved godt at det ikke er tilladt at redigere i billeder til konkurrencerne ;) ) men de her nævnte ting kunne have været klaret under opstillingen.

Det er jo et personligt valg :) Jeg kan selv godt lide, at motivet "taler" til mig, at det siger mig noget, er spændende og lever op til emnekategorien. Det billede, du har stemt på, synes jeg, er meget opstillet og for mig ikke specielt interessant. Ej heller nr 2, du nævner. Nr. 1 kommenterer jeg så ikke på :fløjt:

Jeg har valgt at stemme på anden i bevægelseskategorien, fordi det er en sjov måde at fange bevægelse på, og jeg synes, at det er rigtig godt fanget :) så den blev min favorit. Der var flere om budet, men lige det her billede, kan jeg specielt godt lide :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze
Skrevet (redigeret)

Flot skrevet Thomlau :) JEG kan godt bruge det til noget - du får én til at være lidt mere kritisk ;)

Og jeg siger i øvrigt tak for at du stemte på lige præsis mit billede - Min egen forklaring på dét billede er at, ja det er opstillet når blomsterne ligger sådan og det var netop hensigten at lave noget "speciel" - det er taget på auto, så der er ikke nogen trylleri dér :)

Jeg syntes selv om det - men ville nok måske ha' valgt nogle andre blomster med mere farve, hvis jeg skulle tage det idag :)

Men lige præsis disse blomster blir jo netop plukket og sat sammen som en lang snor eller man leger "elsker , elsker ikke" eller ja bundter dem sammen i buket ;)

Jeg har selv stemt på mit eget :fløjt: hvorfor ikke .. :)

De andre er også fantastiske hver og én - :gogo: Marts er nok min favorit :)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind