Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sumil

underlige kløende knopper - hjælp. har stået på i lang tid

Recommended Posts

Flabbataz

Men det kan ikke skade at blive udredt for fnat, så er den jo lissom lukket, hvis de siger nej. Så hvis jeg var dig, ville jeg blive undersøgt for det og se hvad svaret er - og så tage den derfra.

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sumil
Men det kan ikke skade at blive udredt for fnat, så er den jo lissom lukket, hvis de siger nej. Så hvis jeg var dig, ville jeg blive undersøgt for det og se hvad svaret er - og så tage den derfra.

Flabbinj

Nå men det er da gået helt i selvsving...

Har bestilt noget mod fnat på nettet og behandler mig nu selv (og kæresten og børn) mod dette, da jeg jo først kan komme til hudlæge til februar-

Jeg har fået en del knopper på arm og hænder og så lige lidt ekstra på benene og dette imens jeg var til jul ved min mor.

I morges kløede de helt vild efter jeg var stået op...

Hjælper det så ikke med det til at smøre på, har jeg da udelukket det )selvom lægen ikke mente det var det)

Fuck det kløøøøøøøøøøøøøøørrrrrrrrrrrrrrrr:tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flabbataz

Jeg tænker altså stadig på nikkelallergi. Min mor får udslæt når hun spiser citrusfrugter og nødder. Og det er jo sæson for at snaske disse ting. Har du spist det?

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sumil
Jeg tænker altså stadig på nikkelallergi. Min mor får udslæt når hun spiser citrusfrugter og nødder. Og det er jo sæson for at snaske disse ting. Har du spist det?

Flabbinj

Ingen nødder..... og citrus, nej det var vist ikke det der var i maden i går :-P

Problemet her er at kæresten også får det... så det er ikke kun mig.

Hans knopper er så lidt mere forskellig fra mine... mine er spredt lidt over hele kroppen og så kun enkelte af gangen og hans er mere små og samlet i klaser hvis man kan sige det sådan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flabbataz
Ingen nødder..... og citrus, nej det var vist ikke det der var i maden i går :-P

Hans knopper er så lidt mere forskellig fra mine... mine er spredt lidt over hele kroppen og så kun enkelte af gangen og hans er mere små og samlet i klaser hvis man kan sige det sådan

Der kan jo være appelsin i rødkålen, så ... :)

Jeg har intet bud på det, så. God bedring.

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sumil

så er der gået 1 uge siden fnat crmen er påført og jeg klør stadig og får daglig knopper hist og pist :rulle:

:tie: sikke noget bøvl.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flabbataz

Så er det nok ikke fnat. Du må til læge igen.

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerRom

Fnat er yderst smitsomt så I skal begge behandles samtidig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sumil
Fnat er yderst smitsomt så I skal begge behandles samtidig.

Vi tog allesammen en tur, mig, kæresten og ungerne.... madrasser og dyner kom ud i kulden 1 dags tid at ligge, alt sengetøj blev vasket og alt tøj ligeledes.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flabbataz

Jeg synes det er mægtigt morsomt at debatten har diagnosticeret fnat. :D

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites