Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Little_Woman

Yoga: Inspirations-, erfarings- og sniksnaktråd

Recommended Posts

Little_Woman

Jep - jeg er stadig på, et par gange eller tre om ugen :)

Den seneste uge har dog været lidt sløv, pga. dovenskab, vikar i stedet for min faste lærer og sygdom. Men jeg regner med at jeg skal afsted i aften1

Belli, er du stadig i gang med dvd'erne? Jeg har den der yoga-basic, det kunne være jeg skulle støve den af og prøve igen :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Little_Woman

I øvrigt, skal jeg i påsken på yogaferie i Indien, med mit yogasted :banan:

Så - efter det - regner jeg med at vende retur både smidigere, brunere, tyndere og sundere. Klar til at tage fat på specialet igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Primeval
Andre der holder fast i deres yoga?

Jeg er begyndt at komme ind i en lille rytme, hvor jeg dyrker yoga når jeg er stået op. Dagen bliver lidt lettere på den måde;)

Jeg er pt på tre gange om ugen. Fysisk kunne jeg måske godt klare en gang mere, men det er også lige med at få det hele til at gå op i en højere enhed. I det daglige timeskema er det trods alt to timer jeg hiver ud hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Little_Woman
:love: Det gad jeg godt nok godt!

Hvad koster sådan noget hvis jeg må være så fri at spørge`:)

Det koster 3200,- for opholdet på 7 dage, 2x2 timers undervisning dagligt med min yogalærer og mad. Man deler værelse med en anden - så det er ikke sådan mega-luksus-deluxe ferie, men pyt :)

Oveni kommer så flybillet, som jeg fandt til 3400,- og transport fra New Delhi til byen vi skal være i. Og så selvfølgelig lommepenge.

Du kan læse mere om det her:

Yogaferier

Juhu, jeg glæder mig - jeg er spændt på det, men det er bare et eventyr jeg er NØDT til at forsøge mig med. Ellers kommer jeg altså ikke bare sådan lige til Indien :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Little_Woman
Snyd.

Snyd.

SNYYYYD!

Og god tur. Meld da lige tilbage (med billeder af stedet og stillingerne;) ) om hvordan det er gået... Hvornår skulle du afsted?

Tak :-D :-D

I påsken, jeg rejser d. 16. april og kommer hjem d. 26.

Jeg blev simpelthen så fristet, når nu jeg vidste at det var god undervisning og et spændende sted, så jeg har aftalt med mig selv at der skal gives gas med specialet, før og efter, og at sådan en yogaferie er balsam for sjælen i løbet af forløbet :)

Jeg er spændt på det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Primeval
Ja, dén bruger jeg. Og skrifter mellem kort eller langt program. Desuden tror jeg snart jeg skal i gang med den anden, for at få lidt inspiration. Men jeg kan mærke at det hjælper mig. Udstrækningen for haserne er en smule nemmere nu end 1. gang. Mine ben ryster ikke så meget nu som før;) :lol:

3 gang er da også pænt, synes jeg. Jeg vægter det virkelig højt om morgenen, fordi det er det eneste tidspunkt jeg med sikkerhed ikke springer over. Og det er ikke hver morgen - jeg prøver også at benytte mig af lyst/behovprincippet.

Flot, synes jeg i hvertfald det er:)

Snyd.

Snyd.

SNYYYYD!

Og god tur. Meld da lige tilbage (med billeder af stedet og stillingerne;) ) om hvordan det er gået... Hvornår skulle du afsted?

Jeg har en fil jeg måske kan dele med dig med forskellige yoga sekvenser hvis du er interesseret :)

Jeg kan ikke rigtig gøre det mindre hvis jeg vil opret holder mit niveau og den udvikling jeg er inde i. Bare en kort pause gør desværre at jeg i visse øvelser bliver sat tilbage til start pga manglende åbenhed i knæ og hofte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Primeval
Tak :-D :-D

I påsken, jeg rejser d. 16. april og kommer hjem d. 26.

Jeg blev simpelthen så fristet, når nu jeg vidste at det var god undervisning og et spændende sted, så jeg har aftalt med mig selv at der skal gives gas med specialet, før og efter, og at sådan en yogaferie er balsam for sjælen i løbet af forløbet :)

Jeg er spændt på det!

Pew jeg er misundelig!!

Min yogalærer rejser (fra mig) til Indien lige om lidt og det synes jeg egentlig er lidt tarveligt, men han mener selv at han har fortjent det :ad!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-
I øvrigt, skal jeg i påsken på yogaferie i Indien, med mit yogasted :banan:

Så - efter det - regner jeg med at vende retur både smidigere, brunere, tyndere og sundere. Klar til at tage fat på specialet igen!

Bare spis en masse indisk mad på suspekte steder, så skal du nok blive tyndere :devil:

Ej, jeg er misundelig. Hvorhenne i Indien?

Har været på yogatur en enkelt gang på Mallorca og det var FANTASTISK. Det var vores egne instruktører og to indhentede indiske. Yoga på en åben bjergside i solskin, det bliver bare ikke bedre :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Primeval
Du må være ganske spændt op i knæ og hofte så?

Mm... indtil videre tror jeg at jeg holder mig til dét jeg kan overskue pt. Ellers, så løber motivationen ud i sandet...

Det er ellers rigtig sødt af dig -og måske kan jeg en dag vende tilbage?:)

Jeg er helt åndsvagt stiv i venstre side, så er det bare og det er det jeg må arbejde med. Heldigvis er resten af min krop meget yoga-samarbejdsvillig så den er tilgivet :D

Du siger bare til hvis du mangler inspiration!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...