Tourettedrengen

tegninger til billedserie

Recommended Posts

Tourettedrengen

hej jeg vil gerne lave en billedserie af mallerier til mit kontor og soveværelse. til det kunne jeg godt bruge nogle søde, sjove og eller skæve tegninger til at integrere i mine vlrker. nogen der kan hjælpe med ideer. tænker lidt poulpava tændstikmænds stregtegninge skitserede figurer. cirkeline agtige eller karrikaturer af katte eller andre dyr. jeg er ikke super til at tegne så har meget brug for inspiration

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tourettedrengen

takker. men min ide er nogle figurer der kan integreres i mine billeder og dertil søger jeg inspiration. vil gerne selv prøve kræfter med at lave hele processen, men har brug for input til figurerne, for det ikke bare er kopiering af figurer som cirkeline

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SAS15

[ATTACH]1184404[/ATTACH]. man får mange restutater ved google billde søging på tegninger :)

post-164871-1394010103123_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cassan

Jeg foreslår du starter med at lave nogle skitser, hvor du kopierer nogle figurer du godt kender i forvejen. Gør det nogle gange, så du ved hvad der virker og hvordan. Derefter har du meget lettere ved at komme igang med at lave dine egne :)

Sådan gør jeg selv, når jeg laver mine tegneseriefigurer: Illustrationer, tegninger og andre billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind