Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Togchefen

Billeder af kendte gravide. Volume II

Recommended Posts

Bluetof1

^så vil mit bedste bud være at man skal lade være med at stå ud af bilen et offentligt sted;)

Med mit kendskab til toiletter på rastepladser, så skal jeg være ualmindeligt trængende for at bruge dem og mon ikke Maries semi royale popo normalt er vant til en lidt anden standard af de sanitære installationer.

Mit gæt er derfor at hun virkelig VAR trængende og at der var derfor hun spurtede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bohprut
Faktisk er det ikke os, som er skægge.

Vi viderebringer bare de sidste nyheder fra landets rastepladser og fødegange.

:klap:

Måske havde Marie fået en omgang Roskildesyge. Kan royale min ikke også rammes af det? I så fald har hun da min dybeste medfølelse over enten at være kørt helt fra Møgeltønder til Ringsted eller at skulle fragte sig helt fra Ringsted og til Møgeltønder med sådan en omgang. Har man mon brækposer i en royal bil?

Altså jeg har jo sagt at de kongelige ikke pøller. De har folk til den slags :-P

Jeg mente ses som i overbegloes (og hønsefjer-tales om)...

Et toilet er vel et toilet hvis man er 2 minutter fra at sprænge blæren

Jeg vil personligt hellere snuppe en busk end toilletterne på rastepladser :badr::genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Jeg mente ses som i overbegloes (og hønsefjer-tales om)...

Et toilet er vel et toilet hvis man er 2 minutter fra at sprænge blæren

Præcis, hvilket også var det jeg sagde. Jeg mener bare at hun løb fordi hun var trængende. Du mener at hun løb fordi offentligheden så ellers ville se hende.

Indrømmet, jeg kender hende ikke, men så snobbet tror jeg altså ikke hun er og hvis hun var, så havde hun nok holdt sig til de fandt et mere afsides sted.

Og så står det da skidt til med humoren, hvis man ikke har lov til at lave lidt sjov. Det er jo ikke fordi nogen ligefrem har gjort sig skyldige i majestætsfornærmelse. Vel:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
:klap:

Altså jeg har jo sagt at de kongelige ikke pøller. De har folk til den slags :-P

Jeg vil personligt hellere snuppe en busk end toilletterne på rastepladser :badr::genert:

Men hvor var det godt hun ikke gjorde det, for ellers havde vi jo ikke kunnet gøre os lystige på hendes bekostning og dermed gøre os skyldige i at blæse en humorforladt fjer op til 5 lige så humorforladte høns:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sensuelicious

Gad vide hvor lang hun er henne :)

post-16342-139400228377_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cirkeline_

Hun ser ud til at have en del vand i kroppen... :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jtothelo

I damer er bare for gode mht. Marie/Mary - har ligget flad af grin flere gange :D

Er jeg den eneste der synes, at Mariahs mave vokser INDAD? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mjuhl19

Eller at den der kjole hun har på er fuldstændig forfærdelig - sløjfen på maven hjælper heller ikke ligefrem :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sunshine*Gal

Hun minder mig lidt om Fiona fra Shrek sådan som hun står der :lol::lol::lol::genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pot-belly

Jennifer Connelly venter barn nr 3:)

post-38874-13940022928499_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...