Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Togchefen

Billeder af kendte gravide. Volume II

Recommended Posts

Bluetof1

Ikke desto mindre kan jeg ikke komme i gang med at læse til eksamen igen fordi jeg bliver ved med at tjekke DR Update for royale fødsler:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk
Iøvrigt, bliver Mariahs barn/børn nougat farvede? :lun: eller har hun fået ny mand?

Nej, Mariah har den mand, hun har haft det sidste par år, Nick Cannon, som er afroamerikaner. Hun er jo i øvrigt selv af blandet herkomst - hendes far er halvt latino, halvt sort. Så ja, hendes børn får nok en vis naturlig kulør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Men er din rytter mon gravid, siden hun var på den der rasteplads, hvor gravide har en tendens til at skide? - det synes jeg nok lige er værd at tænke lidt over :gruble:

Min rytter er 57, så det håber jeg virkelig ikke:lol:

Til gengæld har hun bøjet et par ribben, så det kan være hun trængte til at strække kroppen efter en tur fra Jylland:D

Nå, men en hurtig update på hvad vi mener at vide om royale graviditeter:

1. Mary føder. Det VED vi med sikkerhed for én kender én, som så Joachim og Marie MED hunde og barn på en rasteplads i Ringsted. Og vi ved jo alle, at de kun forlader slottet i Møgeltønder når storebror skal være far.

2. Marie er gravid. Ja, det er ganske vist, for Panic havde også diarre da hun var gravid og for nu at citere en vis Erasmus Montanus, så er det jo sådan at en sten kan ikke svømme, morlille kan ikke svømme, ergo er morlille en sten.

Med andre ord: Panic havde diarre da hun var gravid, Marie skulle skynde sig på toilet på føromtalte rasteplads og må derfor nødvendigvis have diarre og derfor være gravid.

Jov jov:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button
Min rytter er 57, så det håber jeg virkelig ikke:lol:

Til gengæld har hun bøjet et par ribben, så det kan være hun trængte til at strække kroppen efter en tur fra Jylland:D

1. Mary føder. Det VED vi med sikkerhed for én kender én, som så Joachim og Marie MED hunde og barn på en rasteplads i Ringsted. Og vi ved jo alle, at de kun forlader slottet i Møgeltønder når storebror skal være far.

2. Marie er gravid. Ja, det er ganske vist, for Panic havde også diarre da hun var gravid og for nu at citere en vis Erasmus Montanus, så er det jo sådan at en sten kan ikke svømme, morlille kan ikke svømme, ergo er morlille en sten.

Med andre ord: Panic havde diarre da hun var gravid, Marie skulle skynde sig på toilet på føromtalte rasteplads og må derfor nødvendigvis have diarre og derfor være gravid.

Det er jo lige til højrebenet :afro: HVORFOR, hvorfor har ekstrabladet ikke regnet den ud, damn! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1

Jamen, jeg forstår det altså heller ikke. Det tog da ikke mig mange sekunder at se det:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bohprut
Ikke desto mindre kan jeg ikke komme i gang med at læse til eksamen igen fordi jeg bliver ved med at tjekke DR Update for royale fødsler:lol:

Mary føder først den 20. Det har jeg jo gættet på :-P

D

1. Se ovenstående.

2. :lol::klap:

Det er jo lige til højrebenet :afro: HVORFOR, hvorfor har ekstrabladet ikke regnet den ud, damn! :-D

Fordi de venter på at du tipper dem :rulle::-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SoDarnCurious

Hold op, hvor er i skægge damer!!! :lol::klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Hold op, hvor er i skægge damer!!! :lol::klap:

Faktisk er det ikke os, som er skægge.

Vi viderebringer bare de sidste nyheder fra landets rastepladser og fødegange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SoDarnCurious
Faktisk er det ikke os, som er skægge.

Vi viderebringer bare de sidste nyheder fra landets rastepladser og fødegange.

But still :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnys

Måske havde Marie fået en omgang Roskildesyge. Kan royale min ikke også rammes af det? I så fald har hun da min dybeste medfølelse over enten at være kørt helt fra Møgeltønder til Ringsted eller at skulle fragte sig helt fra Ringsted og til Møgeltønder med sådan en omgang. Har man mon brækposer i en royal bil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites