Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Togchefen

Billeder af kendte gravide. Volume II

Recommended Posts

pot-belly

Mariah Carey

post-38874-13940022761771_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1

^Altså, Mariah Carey har jo aldrig været sådan en syletynd en, men det begynder da at tage lidt overhånd for hende. Der er da et stykke tid til hun skal føde endnu, ikke?

Er der forresten nogen, der ved om de kongelige plejer at ringe til familien når fødslen starter? Altså, så familien kan nå at ankomme til sygehuset inden pressen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Enig. Hun ser godt nok hårdt pumpet ud for tiden.

Mon ikke de også er en slags mennesker, hvor det interesserer den øvrige familie, at nu er fødslen gået i gang/man har født? Og så bliver der vel sørget for, at de kan ankomme lidt diskret til Riget. Selvom man da også har set Dronningen være på vej ind på barselsbesøg. Pressen skal jo trods alt vente udenfor.

Jeg kender en der hårdnakket påstår at der er bygget en underjordisk tunnel hele vejen fra Amalienborg til Riget :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bohprut
Christina Applegate :)

Kan ikke lige huske om det har været vist herinde før... :gruble:

Hvor er hun skøn at se på :love:

Alanis, Ali, Miranda, Penny og Emily :)

Jeg elsker det billede af Emily :love:

Pink.

Pink er bare generelt et friskt pust i underholdningsbranchen. Elsker at hun er så naturlig og jordnær.

Mariah Carey

De bryster eksploderer da snart :tie:

Jeg kender en der hårdnakket påstår at der er bygget en underjordisk tunnel hele vejen fra Amalienborg til Riget :lol:

Kan du ikke lige smide den i ''Mary får det halve af riget''-tråden? :-D Bare for at se om folk hopper på den :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chasi
Mariah Carey

Og det skulle tilsyneladende være endnu en tvillinge graviditet... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Enig. Hun ser godt nok hårdt pumpet ud for tiden.

Mon ikke de også er en slags mennesker, hvor det interesserer den øvrige familie, at nu er fødslen gået i gang/man har født? Og så bliver der vel sørget for, at de kan ankomme lidt diskret til Riget. Selvom man da også har set Dronningen være på vej ind på barselsbesøg. Pressen skal jo trods alt vente udenfor.

Det jeg tænker på er, om de lige ringer til Sønderjylland og beder dem sætte sig i bilen fordi at nu er det nu:gruble:

Det er bare fordi Prins Joachim med familie var at finde på en rasteplads med tilhørende toilet, som Marie galoperede ind på, i Ringsted tidligere på dagen:slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Det jeg tænker på er, om de lige ringer til Sønderjylland og beder dem sætte sig i bilen fordi at nu er det nu:gruble:

Det er bare fordi Prins Joachim med familie var at finde på en rasteplads med tilhørende toilet, som Marie galoperede ind på, i Ringsted tidligere på dagen:slem:

Uuuuh, royal sladder :savl:

Jeg er nu ret sikker på, at det ikke skyldes en nært forestående tvillingefødsel. Frederik og Joachim er jo ikke på særlig god fod, så det er ikke sandsynligt, at Joachim ligefrem skal stå klar til at hjælpe med navlesnorene :D At Marie galoperede, må nærmere skyldes, at hun skulle monsterskide :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LuiT

Dejligt med ny tråd, royalt sladder og billeder af Mariah Carey der er ved at eksplodere :genert:

:gogo:

Min gamle tråd var også fyldt med spøgelsessider :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Uuuuh, royal sladder :savl:

Jeg er nu ret sikker på, at det ikke skyldes en nært forestående tvillingefødsel. Frederik og Joachim er jo ikke på særlig god fod, så det er ikke sandsynligt, at Joachim ligefrem skal stå klar til at hjælpe med navlesnorene :D At Marie galoperede, må nærmere skyldes, at hun skulle monsterskide :lun:

Keeping up appearances, du ved:slem: De påstår jo selv at de viiiiildt tætte, så det kan da sagtens være at der er blevet ringet for at de kan lege lykkelig familie sammen med de nybagte og bedsteforældrene:gruble:

Jeg tror også hun skulle AKUT på tøndens:lol:

Altså, når jeg engang skal føde, så behøver min svoger med fam. sgu ikke stå ved fodenden umiddelbart efter. Puha.

Jamen, jeg er SÅ enig. Min mands stedbrødre er dog heldigvis nogenlunde lige så interesserede i vores børn, som de er i tandpine, så her er det ikke noget problem:lol:

Nå ja, og så regner jeg ikke med at pressen møder op udenfor vores lejlighed for at kundgøre for alverden at et barn er født, så vi når nok selv at ringe rundt inden det er at finde på DR Update:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Keeping up appearances, du ved:slem: De påstår jo selv at de viiiiildt tætte, så det kan da sagtens være at der er blevet ringet for at de kan lege lykkelig familie sammen med de nybagte og bedsteforældrene:gruble:

Jeg tror også hun skulle AKUT på tøndens:lol:

Jamen, jeg er SÅ enig. Min mands stedbrødre er dog heldigvis nogenlunde lige så interesserede i vores børn, som de er i tandpine, så her er det ikke noget problem:lol:

Nå ja, og så regner jeg ikke med at pressen møder op udenfor vores lejlighed for at kundgøre for alverden at et barn er født, så vi når nok selv at ringe rundt inden det er at finde på DR Update:-P

Er det ikke kun Jokke der prøver at lade som om ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites