Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Fru-skruk

Novembermødre og deres bebslinger 2010!

Recommended Posts

Frampagne

Jeg vil også gerne have leveret en 4-6 måneders baby næste gang. Ikke på grund af den manglende rytme, men mere fordi jeg ikke helt ved, hvad jeg skal stille op med et spædbarn. De er altså lidt kedelige :o og giver slet ingen respons - kun når de er utilfredse. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
svane6700

Jeg vil gerne have en baby der er færdig med at blive ammet :( Øv hvor jeg ikke synes det er sjovt.. Hun bider gummerne sammen og river i brystvorten fordi hun er så nysgerrig.. Det gør så ondt hver gang hun skal have mad, at jeg ligefrem frygter at hun vågner og er sulten :whine: Og så kan jeg jo sidde hele dagen og have dårlig samvittighed over at jeg har det sådan :stoned: Nøj jeg glæder mig til at hun kan få andet også.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Trunten her knapper os godt sammen og hiver... Den første gang blev jeg så overrasket at jeg var ved at pande hende en... Dog er det ikke hver gang hun gør det... Og får hun tænder og gør det samme inden hun er færdig med at amme, så ryger hun på flasken med det samme...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru-skruk

Vi havde også en overgang hvor amning bare ikke var skide sjovt, mine brystvorter var næsten helt opløste og med sår på, det går dælme ondt. Samtidig havde jeg enormt meget mælk, så vi var bare sjaskede ind når vi var færdig.

Nu kører det dog nogenlunde synes jeg. Min mælk løber bare meget hurtigt, så Selma får ondt/ luft i maven fordi hun bliver nødt til at slippe for at trække vejret hele tiden.

Jeg har prøvet at cykle med benene, massere i urets retning, bøvse hende, lægge hende på min skulder. Nogen der har gode råd til en baby med ondt i maven?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleneLene

Jeg har prøvet at cykle med benene, massere i urets retning, bøvse hende, lægge hende på min skulder. Nogen der har gode råd til en baby med ondt i maven?

Vores SP har lige i dag foreslået, foruden de ting du selv nævner, varm klud på maven eller et varmt bad.. Og så at skifte MME mærke, men jeg ved jo ikke om det overhovedet er aktuelt hos jer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ekstra1983
I mit næste liv vil jeg være faren eller medmor...

Tiltider er det lidt trættende at trunten spiser og sover i det mønster hun har...

Har bl.a. overvejet at få mine bryster forlænget så de bliver omkring 1 meter lange, så de bare kan kastes ned i vuggen når hun er sulten om natten...

Jeg indrømmer blankt at jeg glæder mig til at hun bliver noget ældre så vi kan få en rytme op og kører og nr. 2 må gerne leveres i 4 mdrs alder... Jeg nægter bare at føde et barn i den størrelse..

Jeg vil også gerne have leveret en 4-6 måneders baby næste gang. Ikke på grund af den manglende rytme, men mere fordi jeg ikke helt ved, hvad jeg skal stille op med et spædbarn. De er altså lidt kedelige :o og giver slet ingen respons - kun når de er utilfredse. :genert:

Hvor er det rart at læse, at jeg ikke er den eneste der godt kan glæde sig til de bliver ældre :genert:

Glæder mig til han kan mere og der er mere respons og MERE rytme. Jeg drømmer om, at der er lidt mere sikkerhed for pauser i løbet af dagen - tænk hvis man viste med nogenlunde sikkerhed at han tog en lur på et par timer i løbet af dagen.

Men jeg har så også lige haft en dag hvor knægten ikke har villet sove - så jeg har først haft tid til mig selv (og vasketøjet) da far om hjem. Jeg vil helst ikke have for mange af den slags dage, for det må da også være hårdt for knægten kun at sove 10 min ad gangen en hel dag.

For jeg ved at den slags dage eksisterer - han havde en rigtig go' dag i søndags - glad baby der tog lure i løbet af dagen og næsten gav os det første rigtige smil :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
smilogsegodtud

Navn på baby: Magnus

Mors debat navn: Smilogsegodtud

Mors navn: Annette

Om mor: Ledig men uddannet sygeplejerske

Om far: Landbrugsmedhjælper

Forhold: 2 år, skal giftes til januar

Bopæl: Vestjylland

Søskende: Ingen

Fødselstidspunkt: 10.12.2010 kl. 00.35

GA: 42+1

Vægt: 4240 gram

Længde: 55 cm

Fødselsberetning: Kommer senere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru-skruk
Vores SP har lige i dag foreslået, foruden de ting du selv nævner, varm klud på maven eller et varmt bad.. Og så at skifte MME mærke, men jeg ved jo ikke om det overhovedet er aktuelt hos jer :)

Tak :) Må lige prøve det med kluden eller badet næste gang. Ammer kun, så MME er ikke aktuelt.

Vi skal til 5 ugers undersøgelse i dag, er spændt på hvordan det går med Selma og hendes vægt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ekstra1983

ææææhhmmm - hvordan ser det ud med knibeøvelser hos jer? :genert::fløjt: Hvor mange laver i? :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleneLene
ææææhhmmm - hvordan ser det ud med knibeøvelser hos jer? :genert::fløjt: Hvor mange laver i? :blush:

:fløjt:Nu hvor du lige nævner dem laver jeg et par stykker, ellers er det en af de ting jeg vist glemmer :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...