Carmaline

Tvillingernes navne

Recommended Posts

Carmaline

Nårh ja Christine er da osse et bud.. Men måske også lidt for gammeldags!? Jeg ved det ikke..

Men ser lige at Felix hedder Henrik som sit andet navn, altså det samme navn som hans lillebror.

Så Valdemar er nok ikke udelukket af den grund..

Hvad med William? Det hedder Nikolai som andet navn.

Det er vel også et kongeligt navn, og passer meget godt til de andre synes jeg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunaRosa

Synes måske Christine ligger lige tæt nok på Christian.

Jeg tror heller ikke at de andres mellemnavne er udelukket som de nyes fornavne.....selvom det da vil være federe med nye påfund IMHO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rubus
Nårh ja Christine er da osse et bud.. Men måske også lidt for gammeldags!? Jeg ved det ikke..

Men ser lige at Felix hedder Henrik som sit andet navn, altså det samme navn som hans lillebror.

Så Valdemar er nok ikke udelukket af den grund..

Hvad med William? Det hedder Nikolai som andet navn.

Det er vel også et kongeligt navn, og passer meget godt til de andre synes jeg!

Nå ja, jeg havde glemt at vi havde en Prins Henrik (to faktisk!)

Men øv, så er er der jo rigtig mange muligheder :genert:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Carmaline
Synes måske Christine ligger lige tæt nok på Christian.

Jeg tror heller ikke at de andres mellemnavne er udelukket som de nyes fornavne.....selvom det da vil være federe med nye påfund IMHO

Jeg mangler en "synes godt om" knap :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunaRosa
Jeg mangler en "synes godt om" knap :D

:lol: Facebook har rigtig sørget for at lamme os i alle situationer, hvor man ikke kan trykke "synes godt om". :D

*host*grønnekort*host* :D

-------

Jeg synes egentlig at jeg er lidt forvirret omkring Frederik og Marys navnevalg. Christian havde man jo set komme (dog håbede jeg på det sidste til, at de satte gang i dåbsfesten med et andet navn :D). Isabella overraskede mig egentlig ret meget, selvom om man godt kan se "prinsesse"-præget og at det er internationalt osv., men i mange år har det været meget brugt socialklasser, hvor tv-programmet DUM ofte finder deres deltagere (undskyld for dem jeg hermed træder over tæerne...).

Så derfor synes jeg det er lidt forvirrende hvad de mon kunne finde på til deres to nye. Christoffer er IMO dog det bedste indtil videre :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rubus
(...)Isabella overraskede mig egentlig ret meget, selvom om man godt kan se "prinsesse"-præget og at det er internationalt osv., men i mange år har det været meget brugt socialklasser, hvor tv-programmet ofte finder deres deltagere (undskyld for dem jeg hermed træder over tæerne...).

Jeg er helt enig, men Isabella er ikke helt ukendt i de kongelige kredse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunaRosa

Jep, jeg kender hende godt. :)

Det er faktisk lidt pga. hende, at jeg sporer mig lidt ind på tidligere kongers navne. F.eks. Christoffer. For hvis jeg skal bygge en teori på valget af Isabella, så kan det være noget i stil med tidligere navne i og omkring kongerækken, som dog ikke har været helt vildt brugt.

Jeg undlader Christian i dette regnestykke, fordi det navnevalg var mere end oplagt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunaRosa

Selvom det ikke helt holder indenfor min teori - ihvertfald hvis man holder sig til den danske kongerække eller folk omkring denne - så kunne Filip/Philip måske være et bud? Dog lidt for internationalt IMO ift. Christian og Isabella, der begge kan bruges i udlandet, men ikke "ser" så internationale ud. Hvis det giver mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Carmaline

Det er åndsvagt men jeg kan blive sådan helt spændt og utålmodig! Det med navnene er nærmest det mest spændene for mig :D Haha!

Jeg tror i øvrigt at det bliver en dreng og en pige..

Og mit bedste bud bliver også Christoffer og Caroline

Selvom det også er lidt meget matchy matchy..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frankenfrog

Sjovt at ingen har nævnt Elizabeth endnu. Det er da vildt oplagt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind