Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mulan

CATACLYSM! \o/

Recommended Posts

TBD
Blue bost:

Originally Posted by Bashiok (Source)

We're aware level 80 characters aren't gaining experience and it's being investigated

:lol: :lol: Så er jeg lidt glad for at jeg ikke begynder før i morgen :-D

:lol:

Surt show for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizz_Dupont

Hæh.

Jeg kom ind og spillede lige til klokken 6 i morges.

Det fungerede fint med den der digital download - men kæft, hvor var der mange mennesker over det hele!

Og den der ogre-quest i Hyjal hvor man skal slå orgrer ihjel og samle provisions.... er da bare en pain in the ass! Det var lidt ligesom at se gribbene når løverne har madfest... :gruble:

Men worgen og goblins har det sgu for fedt! :D:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
Blue bost:

Originally Posted by Bashiok (Source)

We're aware level 80 characters aren't gaining experience and it's being investigated

:lol: :lol: Så er jeg lidt glad for at jeg ikke begynder før i morgen :-D

Virkede nu fint, da jeg indleverede mine dailies fra i går. Nåede lige omkring 500k xp lige der ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen
Hæh.

Jeg kom ind og spillede lige til klokken 6 i morges.

Det fungerede fint med den der digital download - men kæft, hvor var der mange mennesker over det hele!

Og den der ogre-quest i Hyjal hvor man skal slå orgrer ihjel og samle provisions.... er da bare en pain in the ass! Det var lidt ligesom at se gribbene når løverne har madfest... :gruble:

Men worgen og goblins har det sgu for fedt! :D:banan:

Haha, synes du der var overfyldt med folk? Åh du skulle så meget have oplevet Hellfire Peninsula back in the day... De der ogres var lidt irriterende pga. langsomme respawns, men ved TBC launch var alle quests sådan, hvis ikke væsentlig værre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun
Virkede nu fint, da jeg indleverede mine dailies fra i går. Nåede lige omkring 500k xp lige der ;)

Det skulle også være fikset igen - men det må da være en af de værste bugs ever.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizz_Dupont
Haha, synes du der var overfyldt med folk? Åh du skulle så meget have oplevet Hellfire Peninsula back in the day... De der ogres var lidt irriterende pga. langsomme respawns, men ved TBC launch var alle quests sådan, hvis ikke væsentlig værre.

...Jeg startede med de blå hestemænd da TBC udkom :D

Så jeg oplevede det heldigvis ikke :fløjt:

Tror jeg er for meget casual til at gide det der nærmest kapløb om quests'ne :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_

Så her de første ramt lvl 85 på Lightbringer.. tsk tsk..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therazane
Så her de første ramt lvl 85 på Lightbringer.. tsk tsk..

For nogen går det temmelig stærkt :-P

Min paladin er lige blevet 81.. og jeg synes at det har taget lidt tid ! Men whoah, man får hurtigt bedre gear af de quests.. Jeg har lige været i min første cata instance.. Jeg håber ikke at de lagde mærke til at jeg brugte en leather thing som chest, jeg glemte at kigge efter om det var plate eller ej, da jeg fuldførte questen :cool2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

15 min ventetid på at kunne logge sig på nu.... eat my shorts...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therazane

^Jeg oplevede for første gang at min server var fuld.. :8: det har jeg aldrig været ude for før!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...