Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mulan

CATACLYSM! \o/

Recommended Posts

Therazane

Jeg kom ind! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therazane

og røg ud igen :( men jeg nåede at få flight masters license, og flyve mig en tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen
og røg ud igen :( men jeg nåede at få flight masters license, og flyve mig en tur.

Og når du logger ind igen har serveren sikkert ikke registreret at du har flight master's license, men den har garanteret trukket skejserne. :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therazane
Og når du logger ind igen har serveren sikkert ikke registreret at du har flight master's license, men den har garanteret trukket skejserne. :devil:

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LilleGuleGummiAnd

Ahahahaha .. Hvor var det morsomt at se, at alle bare blev kylet af lidt over midnat .. Godt man ikke har købt og installeret Cata :fløjt: :D ( :whine: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Glæder mig rigtig over at være på arbejde, istedet for at sidde foran en computer og spille wow.... /sarkasme off.

Tror faktisk jeg glæder mig mest over at lvl. engenering op og se de sjove ting man kan skabe... og så skal jeg tage mig samme og slette min lvl 80 alli paladin, så jeg kan få en goblin shammy... Det bliver hårdt, da det var min 1st toon.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therazane

^hvorfor ikke bare begynde på en ny server? :) (medmindre du allerede har 50 chars)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine79

Vi Sad en hel flok fra guilden på teamspeak og underholdt hinanden, mens vi kæmpede for at komme ind igen.

kl 00:55 lykkes det mig som den sidste i vores flok.

Men fik da set de nye områder, prøvet en af de nye hc´s så det er bare helt fint med mig, så satser på at jeg går i gang med arkeologien nu her om fem min når jeg logger ind igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
Min mand var overraskende tidligt hjemme i nat, så køen i Bruuns må have været pænt kort...

Han havde sin egen CE med hjem og det almindelige spil til mig, men her til morgen havde han STADIG ikke installeret mit spil på min computer, så er det ikke gjort når jeg kommer hjem klokken fem, så falder der kraftstejlmer brænde ned :sur:

Hvad med at lære, at gøre det selv ? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun

Blue bost:

Originally Posted by Bashiok (Source)

We're aware level 80 characters aren't gaining experience and it's being investigated

:lol: :lol: Så er jeg lidt glad for at jeg ikke begynder før i morgen :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...