Mulan

CATACLYSM! \o/

Recommended Posts

_Soda_
:lol:

Lige bortset fra at det altid har været Moon der var sheepmark på de servere jeg har været på :-D

Og blå firkant altid været Trap.

Det er vidst meget forskelligt fra server til server. Jeg har ALTID brugt Star, som sheep og altid bedt tanks om, at bruge det tegn når jeg havde sheeprollen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
Hehe... hos os hedder den appelsin :)

Samme her og hos os, der havde vi en gang en druid-tank, der af en eller anden årsag havde noget imod Appelsiner, så han nægtede at tanke, hvis hans raid mark var circle/orange/appelsin.

Det sjoveste var, da hans kæreste en dag kom på medhør over VT og lige fik lov at give en lille kommentar til guilden.. skulle sige fra ... at han meget gerne vil have appelsinen.. hvor efter man hørte et højt "NEEEEJ!!!" efterfuldt af mute og en disconnect. :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DonYLotta

Nu der snakkes om healers, fik jeg sgu godt nok et chok første gang jeg healede i 84 på min priest.. Pludselig synes alle mine single target spells at være møgdyre, 4k mana for flash og greater heal, hvorimod prayer of healing (den store aoe heal) gik til samme pris i mana.. Det krævede lige en relativ stor omlægning af spell rotation, men nu er det jo heller ikke skide nemt at heal med sølle 68.000 mana over 3-5 minutter hvor alle tager skade.

Spirit er helt klart essentielt i denne expansion, nu hvor man ikke rigtig kan splejse sine specs mere.. Nu hedder det jo rent holy, og så lidt slatne points i en af de andre trees.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

Jeg synes jeg er dybt debil hvad healing angår på min priest. Jeg løber SÅ hurtigt død for mana. Og mit gear er da ikke SÅ dårligt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Frem med wanden og så roterer vi healerne MC style.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
Jeg synes jeg er dybt debil hvad healing angår på min priest. Jeg løber SÅ hurtigt død for mana. Og mit gear er da ikke SÅ dårligt..

Jeg vil våge den påstand, at du nok ikke har fundet den rette rotation eller de rigtig spells at bruge kontra dit mananiveau.

Omend har jeg set en priest healer med 90k mana, der klarede sig dårligere end en med kun 70k.

Det gælder dog alle klasser. Var i Grim batol HC i går med en præst, som indtil sidste bossen klarede det ganske godt, men vi døde hele tiden på den boss. Det endte med, at han måtte hoppe ud og vi fik en shammy ind i stedet og vupti, så var den klaret.

Senere med samme healer i Throne of the Tides endte han med, at måtte droppe ud grundet mana problemer og en ny shammy healer med omkring 10k mindre kom ind og vi klarede den.

Det er dog de healer classer/spec, som er decideret dårlige til nogle bosser.

F.eks. Ozruk, hvor kun tanken burde få skade vil en Disc priest klare sig særlig godt, men de andre klasser burde heller ikke have noget problem. Men sidste bossen i Grim Batol kan give en frygtelig masse skade til alle spillere, hvis man ikke er på passelig med at flytte sig og samtidig ikke får adds ned hurtig nok og så er disc nærmest det værste spec du kan have, da du kun har én aoe heal og alle tager skade hele tiden på denne kamp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind