Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mulan

CATACLYSM! \o/

Recommended Posts

Mulan

Hvad glæder du dig mest til på tirsdag? Hvad får dine fingre til at krible og skal du have et lager af guf - telefonen spærret i x antal timer?

Jeg kan ikke vente med flyvende at udforske HELE azeroth på min druid!

OG jeg skal lave mig en worgen stabby dame :D

Hvad glæder I jer allermest til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun

Jeg skal holde LAN i 5 dage med min kæreste og hans kammerat. Vi har planlagt et stort lager af cola, guf osv., og jeg glæder mig bare vildt meget til at få min pala op på lvl 85! Og så skal jeg have mig en lille goblin shammy.

Det bliver så godt! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therazane

Jeg husker hvor fed en følelse det var, da jeg endelig kunne flyve i Northrend på lvl 77.. Jeg tror det bliver det samme, når jeg flyver en tur over Orgrimmar, dét glæder jeg mig til :) Og så til at udforske hele Azeroth :D Og så skal jeg have en Worgen :) Det er nok det at kunne flyve i Azeroth jeg glæder mig mest til, der er så mange steder jeg gerne ville se fra oven af, mens jeg selv styrer flyvedyret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
Det er nok det at kunne flyve i Azeroth jeg glæder mig mest til, der er så mange steder jeg gerne ville se fra oven af, mens jeg selv styrer flyvedyret :)

Det er også noget af en oplevelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
STRAT-FENDER

Jeg glæder mig mest af alt til den nye arena sæson, og når jeg begynder at outgeare folk i random BGs....hehehehe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Onbekend
Jeg glæder mig mest af alt til den nye arena sæson, og når jeg begynder at outgeare folk i random BGs....hehehehe!

Jeg glæder mig til at samle et godt pvp hold og få gang i noget rigtig pvp og ikke der der arena tam tam som vi har haft før;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therazane

Det skal nok også blive fun at prøve arkæologi professionen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun

Jeg glæder mig rigtig meget til guildleveling også. Det bliver altså nice!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
Det skal nok også blive fun at prøve arkæologi professionen :)

oVZ9pkD6-v8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizz_Dupont

Jeg glæder mig nok mest til at flyve - og så se de nye zoner!

Har "Explorer" achievement, men den ryger nok nu *G*

På den praktiske side glæder jeg mig nok allermest til, at jeg ikke skal ud og stå i kø - da vi har købt en digital download, så vi faktisk bare skal logge ind, aktivere Cataclysm - og så boink - er vi på. (Håber jeg! :lol:)

Jeg tror jeg vil tage levelingen stille og roligt - orker ikke rigtigt at halse efter den der mere eller mindre sindssyge kæreste, der bare kører derudad med totalt effektivitet - man skal da nyde det! :genert: Er helt klart casual - men det er også fint nok, man har hver sit tempo :D

Her i huset har vi - dvs. kæresten og jeg - stocket os op med Frellsen flødeboller-, chokoladebarer- og små dessertchokolader, Toffifee, Ferrero-rocker, M&M's og sidst men ikke mindst - cola!

Og så står Senseo-maskinen klar, til når vores øjne ikke kan mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...